برگزاری کلاس درس به صورت مجازی و برخط در دانشگاه گلستان


برگزاری کلاس درس به صورت مجازی و برخط در دانشگاه گلستان

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه گلستان از برگزاری حدود 4 هزار کلاس درس آنلاین در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران، دکتر خدارحم بزی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه گلستان در خصوص برگزاری کلاس‌های آموزش برخط (آنلاین) گفت: دانشگاه گلستان پیرو اطلاعیه ستاد ملی مقابله با کرونا و ابلاغ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مبنی بر تعطیل کردن کلاس‌ها و عدم حضور دانشجویان در دانشگاه، رسالت خود را از طریق برگزاری کلاس‌های مجازی ادامه می‌دهد.

او با بیان اینکه دانشگاه گلستان به عنوان یکی از دانشگاه‌های پیشرو استان در امر آموزش برخط به دانشجویان خدمات آموزشی ارائه می‌دهد، تاکید کرد: کلاس‌های مجازی و آنلاین از ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ آغاز شد و به استناد گزارش‌های روزانه دانشکده‌ها حضور دانشجویان در حدود ۱۰۰ درصد اعلام گردید که در اسفند ۱۳۹۸ و فروردین ۱۳۹۹ به ترتیب تعداد ۱۳۱۷ و ۲۵۴۸ کلاس و مجموعاً ۳۸۶۵ کلاس به صورت آنلاین برگزار شد.

دکتر بزی گفت: همچنین این کلاس‌ها به صورت برخط ارائه و آموزش‌های لازم جهت استفاده از سامانه آموزش مجازی از طریق لینک ves.gu.ac.ir در اختیار اساتید و دانشجویان قرار گرفت.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه گلستان گفت: روزانه در حدود ۲۵۰ کلاس مجازی و برخط برگزار می‌شود، دروس عملی، آزمایشگاهی و تربیت بدنی که امکان برگزاری وجود دارد، دایر و سایر کلاس‌هایی که امکان برگزاری وجود ندارد به زمان دیگری موکول می‌شود.

او ادامه داد: برگزاری امتحانات نیم سال دوم آموزشی ۹۹-۹۸ مطابق ابلاغیه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مصوبه شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، به صورت غیر حضوری و آنلاین و طبق تقویم آموزشی دانشگاه برگزار خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معافیت معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه