تغییر حوزه امتحانی بیش از 10 هزار داوطلب آزمون ارشد


تغییر حوزه امتحانی بیش از 10 هزار داوطلب آزمون ارشد
سخنگوی سازمان سنجش آموزش از تغییر حوزه امتحانی بیش از ۱۰ هزار داوطلب آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ خبر داد و گفت: این آمار با توجه به حدود ۷۰۰ هزار داوطلب این آزمون ناچیز است.

فاطمه زرین آمیزی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: به دنبال اطلاعیه ۱۹ فروردین ماه ۹۹ سازمان سنجش آموزش کشور و با توجه به تغییر تاریخ برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹، فرصت مجددی برای ثبت‌نام و ویرایش اطلاعات داوطلبان در نظر گرفته شد، بر این اساس تمامی داوطلبان ثبت‌نام کننده در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ برای پذیرش در رشته‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و پنجمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور توانستند در این فرصت مجدد نسبت به ثبت‌نام جدید و یا ویرایش اطلاعات و حوزه امتحانی خود اقدام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: اطلاعات ثبت‌نامی افرادی که قبلاً در مرحله اول ثبت‌نام یعنی از ۱۶ تا ۲۸ آذر و یا مرحله دوم ثبت‌نام از ۱۴ تا ۱۶ بهمن ۹۸ در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ ثبت نام کرده‌اند نیز برای بررسی و اعمال تغییرات احتمالی، از روز دوشنبه اول اردیبهشت در دسترس داوطلبان ثبت‌نام کننده قرار گرفت.

زرین‌آمیزی تاکید کرد: مهلت ثبت‌نام در آزمون فوق از روز دوشنبه، اول اردیبهشت از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شد و این مهلت ساعت ۲۴ روز چهارشنبه، سوم اردیبهشت پایان یافت.

وی تاکید کرد: افرادی که در مهلت مقرر موفق به ثبت‌نام نشده‌اند نیز می‌توانستند تا ساعت ۲۴ چهارشنبه (سوم اردیبهشت ماه) با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی تاکید کرد: از حدود ۷۰۰ هزار داوطلب آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ تعداد ۱۰ هزار و ۳۷۷ داوطلب حوزه امتحانی آزمون خود را تغییر دادند.

زرین‌آمیزی با تاکید بر اینکه تعداد ۳۶ هزار و ۲۴۷ داوطلب در مرحله مجدد آزمون ارشد ثبت‌نام کردند، گفت: در مجموع تعداد ۶۵۹ هزار و ۱۹۳ نفر داوطلب آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ هستند.

به گزارش ایسنا، آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ و مرحله اول بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در روزهای پنجشنبه و جمعه، ۲۲ و ۲۳ خردادماه ۹۹ برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کودکان قربانیان قلدری اینترنتی