شورای‌عالی تهیه‌کنندگان: امامی تهیه‌کننده سینما نیست


شورای‌عالی تهیه‌کنندگان: امامی تهیه‌کننده سینما نیست

تهران- ایرنا- شورای‌عالی تهیه‌کنندگان سینمای ایران اعلام کرد محمد امامی متهم یکی از پرونده‌های اقتصادی، تهیه‌کننده سینما نبوده و نیست.

به گزارش روابط عمومی شورای‌عالی تهیه‌کنندگان سینمای ایران، دبیرخانه این نهاد به اطلاع می‌رساند که محمد امامی متهم پرونده اقتصادی، تهیه‌کننده سینما نبوده و نیستند. به همین جهت هم هیچ‌گونه پروانه فیلمسازی (ساخت) فیلمی در معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نام وی صادر نشده است.

مرجع شناسایی حرفه تهیه‌کنندگی سینما شورایعالی تهیه‌کنندگان و در نهایت شورای صدور پروانه فیلمسازی سازمان سینمایی کشور است.

یکی دو هفته قبل بود که انتشار متنی با امضای چند تن از اهالی سینما، و نامه به ریاست قوه قضاییه،‌ مبنی بر درخواست مرخصی سیدمحمد امامی در دوران کرونا، حاشیه ساز شد. سیدمحمد امامی که سرمایه‌گذاری و تهیه‌کنندگی‌ مجموعه‌ها و فیلم‌های سینمایی از جمله شهرزاد ۲،۱ و۳ را بر عهده داشته است به اتهام مسائل اقتصادی در زندان به سر می‌برد.

پس از جنجالی شدن نامه هنرمندان برای درخواست مرخصی امامی خودش دست به قلم شده و در نامه‌ای به مدیر عامل خانه سینما درخواست‌های را مطرح کرد تا تکلیف بسیاری از حرف و حدیث‌ها روشن می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !