برگزاری جشنواره فیلم جهانی «ما همه یکی هستیم»


برگزاری جشنواره فیلم جهانی «ما همه یکی هستیم»

تهران- ایرنا- جشنواره‌های فیلم در جهان در حال همکاری برای برگزاری جشنواره‌ای هستند که منتخبی از آثار این رویدادها را طی بیش از 10 روز رایگان در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

به گزارش اسوشیتدپرس، ترایبکا اینترپرایز، شرکت برگزارکننده جشنواره فیلم ترایبکا و یوتیوب دیروز (دوشنبه) خبر برگزاری جشنواره آنلاین «ما یکی هستیم: یک جشنواره جهانی فیلم» را اعلام کردند.

جشنواره‌های بین‌المللی دیگر؛ از جمله جشنواره فیلم کن، ساندنس، ونیز و جشنواره‌هایی که در برلین، توکیو و نیویورک برگزار می‌شوند نیز با برنامه‌ای منتخب و گلچین شده در این فستیوال شرکت خواهند کرد. این جشنواره به نفع سازمان بهداشت جهانی و سازمان‌های امدادی محلی برگزار می‌شود و تماشاگران را به کمک مالی به تلاش‌ها در مقابله با بیماری کووید-۱۹ تشویق خواهد کرد.

ترایبکا اینترپرایز فهرست فیلم‌هایی که در جشنواره «ما یکی هستیم» پخش خواهد شد را اعلام نکرده است اما انتظار نمی‌رود این جشنواره شامل فیلم‌های برجسته‌ای باشد که قرار بود در جشنواره‌های لغو شده مانند جشنواره کن یا در جشنواره‌هایی چون جشنواره فیلم تورنتو که هنوز برنامه‌ای برای لغو آن‌ها وجود ندارد، اکران شوند. به گفته برگزار کنندگان، برنامه این جشنواره آنلاین شامل فیلم، فیلم کوتاه، مستند، موسیقی، کمدی و گفت‌وگو خواهد بود.

جین روزنتال (Jane Rosenthal) مدیرعامل ترایبکا اینترپرایز در بیانیه‌ای در این باره گفت: امیدواریم که همه مزه آنچه هر کدام از جشنواره‌ها را منحصر به فرد می‌کند، بچشند و هنر و قدرت فیلم را درک کنند.

جشنواره آنلاین «ما یکی هستیم» از ۲۹ مه (۹ خرداد) در یوتیوب آغاز می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر