عکس بهرام رادان و دخترش! + عکس


عکس بهرام رادان و دخترش! + عکس

عکس دونفره و دیده نشده از بهرام رادان و دخترش را در این صفحه ببینید.

عکس بهرام رادان و دخترش! + عکس

به گزارش پول نیوز، بهرام رادان از بازیگران باتجربه و جوان سینمای ایران است . بهرام رادان هنوز ازدواج نکرده و مجرد است . بهرام رادان با فیلم سنتوری به اوج شهرت رسید و در سینمای ایران مطرح شد .

بهرام رادان با انتشار این عکس در صفحه اش نوشت: مرتضی نژادی و دخترش باران. بهرام رادان و این دختر کوچولو در فیلم جدید بهرام رادان نقش پدر و دختر را دارند.

بهرام رادان دقایقی پیش با انتشار این عکس، شوک بزرگی به همه طرفدارانش وارد کرد! او این عکس را منتشر کرد و نوشت ما هم عروسی کردیم! البته زود قضاوت نکنید، خودتان متن کاملش را بخوانید متوجه شوخی بهرام رادان خواهید شد!:

اینم از جشن عروسی ما... خانه ای ساخته ایم ز مهر... بیاین جشن ما رو با حضور خودتون زیبا کنین، از کودکان عزیز هم در فرصت بهتری پذیرایی خواهد شد. هر چند می دونیم فایده نداره و میارینشون، شام راس ساعت سرو میشه و وسائل ایاب و ذهاب هم مهیاست. اصلا هم فکر نکنین دروغ اول آوریل و سیزده ستا! بیاین خوش می گذره، بزن و بکوبه امشب...

شرح:سکانس عروسی فیلم پولاریس

عکس بهرام رادان و دخترش! + عکس

فیلم پولاریس(ستاره شمال) به کارگردانی سودابه مرادیان با مجموعه ای از عوامل آمریکایی و ایرانی از 15 فوریه 2015 در سینماهای آمریکا اکران می شود و رادان نقش اصلی آن یعنی شخصیتی به نام «پوری» را بازی می کند.

راز شیک پوشی و جذابیت بهرام رادان

بهرام رادان بازیگر خوشتیپ و پرکار ایرانی است که فوق العاده پرطرفدار است, او به قدری خوش استایل و شیکپوش است که از طرف برندهای معروف ایرانی زیادی از او دعوت به همکاری شده است به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این بخش از دنیای مد نمناک سبک پوشش و استایل او را بررسی کنیم و از راز های خوشتیپی او برایتان بگوییم زیرا او جزو خوشتیپ ترین بازیگران ایرانی است.

عکس بهرام رادان و دخترش! + عکس

سبک لباس پوشیدن بهرام رادان

بهرام رادان 39 ساله است و چشم های سبز رنگ او مهم ترین دلیل جذابیت چهره این بازیگر است. فرم صورت رادان ایده آل و چهره او فتوژنیک است که همه این ها راز های جذابیت او به شمار میروند, مدل موهای او در این ماجرا بی تاثیر نیست زیرا او همیشه بهترین مدل مو را برای خود انتخاب میکند.

بهرام رادان جزو بازیگرانی است که به مدل لباس و استایل اش فوق العاده اهمیت میدهد و میتوان گفت همیشه مانند مدلینگ ها لباس میپوشد. رادان معتقد است همه بازیگران در مراسم های رسمی مانند فرش قرمز های مختلف باید کت و شلوار و یا لباس رسمی بپوشند, خود او هم در جشنواره ها و فرش قرمزهای مختلف با کت و شلوارهای رسمی دیده شده است.

عکس بهرام رادان و دخترش! + عکس

تیپ بهرام رادان کنار همایون شجریان

این بازیگر خوشتیپ حسابی اهل مد و برند باز است که اگر بخواهیم برند مورد علاقه او را به شما معرفی کنیم باید بگوییم او عاشق برند بولگاری و ریبن است که معمولا از ساعت بولگاری و عینک ریبن استفاده می‌کند.

رنگ مورد علاقه او مشکی است که از این رنگ به خوبی در تیپ های اسپرت و رسمی خود استفاده میکند, بد نیست بدانید بهرام رادان علاقه خاصی به تیپ های سر تا پا مشکی دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید