طرح زیارت نیابتی سید الشهداء در ماه مبارک رمضان


طرح زیارت نیابتی سید الشهداء در ماه مبارک رمضان

همه محبان و دلدادگان حضرت امام حسین (ع) می‌توانند از اقصی‌ نقاط جهان با ثبت نام در سامانه‌ های زیارت نیابتی آستان قدس حسینی برای زیارت به نیابت در شب اول ماه مبارک رمضان درخواست دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از imamhussain، همه محبان و دلدادگان حضرت امام حسین (ع) می‌توانند از اقصی‌ نقاط جهان با ثبت نام در سامانه‌ های زیارت نیابتی آستان قدس حسینی برای زیارت به نیابت در شب اول ماه مبارک رمضان درخواست دهند.

ولاء الصفار، ناظر بر موسسه رسانه دیجیتال امام حسین (ع) وابسته به آستان قدس حسینی گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان این موسسه با همکاری واحد سادات حرم مطهر زیارت به نیابت از محبان و دوستداران اهل بیت (علیهم السلام) را انجام می دهد.

وی افزود: مدیریت این سایت برنامه کاملی را برای جمع آوری همه اسامی که در صفحه زیارت به نیابت ثبت شده و زیارت و دعا به نیابت از همه آنها وضع کرده است.

الصفار عنوان کرد: افراد با ثبت نام از طریق لینکhttps://imamhussain.org/enaba/ می توانند درخواست بدهند تا از جانب خود یا بستگانشان چه آنان که در قید حیات هستند و چه آنان که به رحمت ایزدی پیوسته‌اند زیارت به جای آورده شود.

پایان پیام/42

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک