تصاویر جاسوسی از جدیدترین خودروی شرکت مرسدس بنز


تصاویر جاسوسی از جدیدترین خودروی شرکت مرسدس بنز

اخیرا تصاویر جدیدی از یک خودروی در حال آزمایش منتشر شده که انتظار می‌رود خبرهایی درباره مدل بعدی سری خودروهای C Class به همراه داشته باشد.

تصاویر جاسوسی از جدیدترین خودروی شرکت مرسدس بنز

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند روز گذشته عکاسان توانستند تصاویر حاسوسی را از مدل C Class خودرو‌های مرسدس بنز دریافت کنند و آن‌ها را با مخاطبین به اشتراک گذاشتند. تصاویر نشانگر یک اتومبیل چهار در معمولی و متداول نبودند، شرکت مرسدس بنز توانسته بود تا اتومبیل خود را زیر حجم زیادی از پوشش و استتار مخفی کند تا کسی نتواند از جزئیات تغییر آن مطلع شود.

خودروی مذکور از پوشش زیاد در قسمت جلو برخوردار بود و ظاهر چندان خشنی به خود نداشت، در نتیجه مخاطبین معتقدند اتومبیل دیده شده یک نمونه از سری خودرو‌های AMG باشد. در واقع لازم باید ذکر کرد که خودروی دیده شده به احتمال زیاد AMG C53 است.

جزئیات منتشر شده و مشخصات اتومبیل AMG C53

حالا که تصاویر جدیدی از نمونه اولیه اتومبیل مذکور منتشر شده، به نظر می‌آید گه تغییراتی بر روی این مدل صورت گرفته که شرکت سازنده قصد دارد آن‌ها را از کاربران مخفی نگه دارد. با توجه به افراط مرسدس بنز در پنهان‌سازی گریل اتومبیل کاربران معتقدند این شرکت نمونه‌ای جدید را بر روی خودروی خود اعمال کرده که انتظار می‌رود یک گریل Panamericana باشد. این نمونه اولیه از اتومبیل AMG C53 همچنین از ظاهر بدنه جدیدتری برخوردار است که شامل همراهی اگزوز‌های چهارگوش می‌شود.

گفتنی است که چنینی اگزوز‌هایی معمولا در تجهیزات مورد استفاده AMG C Class قابل مشاهده هسند. در حالی که قطعات مذکور کمی بد به نظر می‌آیند، تحلیلگران معتقدند با توجه به محل قرارگیری چراغ‌ها و فاصلخ چرخ‌ها این نمونه فاصله زیادی با یک خودروی آماده تولید دارد، در نتیجه طرفداران C Class نیازی نیست تا به نگرانی‌های خود دامن بزنند.

تصاویر جاسوسی از جدیدترین خودروی شرکت مرسدس بنز

همچنین برخی تحلیلگران معتقدند این اتومبیل بیشتر به یک مدل C63 شباهت دارد. علت این عقیده در وسعت چرخ‌ها و دریچه‌های هوای جلوی خودرو است. با این حال اشخاصی که در تصویربرداری و محل وقوع آزمایش‌ها حضور داشتند مدعی شدند صدای خودرو کاملا به یک اتومبیل با موتور چهار سیلندر شباهت داشته است.

چنین موتوری می‌تواند یک توربوشارژ ۲.۰ لیتری باشد که در AMG A45 S مورد استفاده قرار گرفت و قدرتی مطابق با ۴۱۶ اسب بخار را در اختیار خریداران خود قرار داد. متاسفانه هیچ منبع معتبری اطلاعاتی درباره ساخت خودرو‌های کلاس C با کاربران در میان نگذاشته در نتیجه افراد برای کسب اطلاعات نیاز دارند تا مدتی صبر پیشه کنند. بر طبق شواهد انتظار می‌رود چنین مدلی اواخر ۲۰۲۰ و یا اوایل ۲۰۲۱ به بازار جهانی قدم بگذارد.

بیشتر بخوانید: ترکیب دوچرخه ثابت و مدیاپلیر برای خلق تجربه‌ای بی‌نظیر توسط سونی

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی