قطع یک هفته ای اینترنت در بخش گوهرکوه تفتان سیستان وبلوچستان


قطع یک هفته ای اینترنت در بخش گوهرکوه تفتان سیستان وبلوچستان

اینترنت در بخش گوهرکوه تفتان سیستان و بلوچستان افزون بر یک هفته است که قطع بوده و زندگی و کسب و کار مردم این منطقه را با اختلال مواجه ساخته است.

قطع اینترنت و مشکلات آنتن دهی تلفن همراه از معضلات همیشگی در گوهرکوه بوده که متاسفانه به دلیل کم توجهی های مسئولان دست اندرکار لاینحل مانده است.

مردم بخش گوهرکوه از عملکرد شرکت مخابرات و شرکت زیرساخت ارتباطات سیستان و بلوچستان گلایه مند بوده و خواهان رسیدگی فوری مسئولان به مشکلات حوزه ارتباطات و اینترنت هستند.

محمد قلندرزهی از ساکنان این منطقه بیان کرد: مسئولان دست اندرکار در پاسخ به پیگیری های مردمی بیان کرده اند که اپراتوری به نام گوهرکوه ثبت نشده و مشخص نیست مردم مظلوم این بخش به کجا می توانند شکایت ببرند.

وی افزود: اینترنت در بخش گوهرکوه افزون بر یک هفته است که قطع شده و سرویس دهی در واحدهای خدماتی وجود ندارد و این مسئله باعث شده کارتخوان فروشگاه ها کار نکنند و پول بیشتری در این شرایط جابجا بشود، بنابراین احتمال انتقال بیماری و ابتلا به کرونا را بیشتر کرده و همچنین بحث آموزش مجازی هم مختل شده است.

احمد میربلوچزهی هم اظهار داشت: در نقاطی که فورجی تلفن همراه وجود دارد، مردم با مشکلات کمتری مواجه هستند، اما اکثر ساکنان منطقه گوهرکوه از خدمات اینترنت و ارتباطات قوی و کیفی تلفن همراه بی بهره اند.

محمدحسن اجباری فرماندار تفتان هم بیان کرد: دسترسی داشتن به اینترنت و ارتباطات تلفن از دغدغه‌های به حق و مطالبه جدی مردم منطقه است.

محمدحسن اجباری اظهار داشت: نبود دکل و سایت تلفن همراه در گوهرکوه سبب شده که سالها مردم منطقه از خدمات این بخش بی بهره بمانند.

فرماندار تفتان افزود: در مناطق حاشیه تفتان و چاه احمد و نازیل و گوهرکوه باید به مطالبات و درخواست های مردمی مبنی بر حل مشکلات قطع اینترنت و نداشتن ارتباطات تلفنی پاسخ بدهیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | انتقال مجروحین حمله هوایی به پایگاه کالسو به مراکز درمانی بابل در جنوب بغداد