هشدار معاون جوانان درباره «روانشناسان تقلبی»


هشدار معاون جوانان درباره «روانشناسان تقلبی»

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با نگارش نامه‌ای به دادستان کل کشور از دستگاه قضا خواست تا به موضوع دفاتر غیرمجاز مشاوره و روان‌شناسی و سوء‌استفاده برخی از عنوان مشاور و روانکاو در فضای مجازی ورود کند.

هشدار معاون جوانان درباره «روانشناسان تقلبی»
میگنا: محمدمهدی تندگویان با اشاره به انتشار فیلم‌ها و مطالب غیرکارشناسی و غیر تخصصی منسوب به برخی از روانشناسان در فضای مجازی گفت: با توجه به آسیب‌های روانی، خانوادگی و اجتماعی ناشی از انتشار این مطالب و همچنین کلاهبرداری‌های صورت گرفته از افراد، معاونت جوانان اقدام به ارسال نامه‌ای در این خصوص به دادستان کشور کرده است.

به گفته وی معاونت جوانان در این نامه از دادستان کل کشور خواسته است تا با دفاتر غیر مجاز مشاوره‌ای که از هیچ نهاد رسمی مجوز ندارند و سوء‌استفاده برخی از عنوان روانشناس یا مشاور در فضای مجازی برخورد کند.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه این افراد همچنین با فعالیت خود اقدام به کلاهبرداری و سودجویی از متقاضیان دریافت خدمات مشاوره‌ای و کاربران فضای مجازی می‌کنند، افزود: بیشتر این افراد مدارک علمی لازم را برای ارائه خدمات روانشناسی و مشاوره‌ای ندارند، به طوریکه بدون داشتن تابلو رسمی مشغول به کار هستند و در عین حال در بستر فضای مجازی و اینستاگرام اقدام به تبلیغ و معرفی خود می‌کنند.

تندگویان در پایان تاکید کرد تا خانواده‌ها و به ویژه جوانان برای دریافت خدمات روانشناسی حتما از مجوز مراکزی که به آنها مراجعه می‌کنند اطمینان حاصل کنند تا در آینده به دنبال دریافت اطلاعات نادرست در زندگی فردی و مشترک دچار مشکل نشوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روانشناسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی