انتقاد رییس شورای شهر سبزوار از عملکرد شهردار این شهر


انتقاد رییس شورای شهر سبزوار از عملکرد شهردار این شهر

سبزوار- ایرنا- رییس شورای اسلامی شهر سبزوار به شهردار این شهر درباره عمل نکردن به اولویت ها و برنامه های دوره چهار ساله وی تذکر داد.

قربانعلی کلمیشی روز یکشنبه در نشستی خبری افزود: شهردار سبزوار هنگامی که کاندیدای شهرداری شده بود ۲۹ برنامه و اولویت شهری را برای دوره چهار ساله مشخص کرد که اعضای شورای شهر بر مبنای آن برنامه ها به وی رای دادند.
وی اضافه کرد: هم اینک پس از گذشت سه سال از دوره پنجم شورای اسلامی شهر سبزوار، برخی از این طرحها و ماموریت های بودجه ای محقق نشده است.
رییس شورای اسلامی شهر سبزوار گفت: از تعهدات شهردار این شهر اجرای کمربند شمال شرق و غرب سبزوار، احداث پارک آبی، باغ پرندگان و دهکده حیوانات، باغ گل ها و سایت نمایشگاهی با جذب سرمایه‌گذار بوده است.
کلمیشی افزود: احداث سه پارک بانوان، تجهیز پارک محله در مناطق الحاقی جدید شهری، ایجاد پیاده روی خیابان بیهق، ایجاد مجموعه ورزشی در غرب توحید شهر و تعیین تکلیف برخی طرحهای نیمه تمام بود.
وی با اشاره به این که همچنان برخی از طرحهای مهم مورد تعهد شهردار اجرا نشده است اظهار داشت: علاوه بر درآمدهای پایدار شهرداری، شورای شهر در بودجه سال ۹۸ اعتباری برای برخی از این طرحها گذاشته بود.
رییس شورای اسلامی شهر سبزوار گفت: شهردار سبزوار مشکلات اقتصادی را دلیل عدم اجرایی شدن برنامه های خود اعلام کرده است اما در همین شرایط، وی طرح های دیگری را تعریف و اجرا کرده است.

کلمیشی در ادامه با اشاره به حواشی هفته گذشته شورای شهر سبزوار نیز افزود: این موضوع مربوط به کاهش ۳۰ درصدی مفاد متمم بودجه ۹۸ شهرداری بود که اعتراض برخی اعضای شورای شهر را به همراه داشت.
سخنگوی شورای اسلامی شهر سبزوار نیز در این نشست گفت: سایت رسمی این نهاد راه اندازی شده است و شهروندان می توانند از اخبار و وقایع شورا به طور کامل مطلع شوند.
مسعود پسندیده افزود: رویکرد شورای اسلامی این شهر شفافیت است و تمام جلسات شورا به طور مستقیم پخش می شوند و شهروندان می توانند از محتوا و اخبار شورا آگاه شوند.
شورای اسلامی شهر سبزوار ۹ عضو دارد. شهر ۲۳۰ هزار نفری سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا