حمایت از اشتغال زایی و تولیدات دامی با صدور پروانه در بخش دامپروری فارس


حمایت از اشتغال زایی و تولیدات دامی با صدور پروانه در بخش دامپروری فارس

اوجی گفت: سال گذشته، 2 هزار و 742 پروانه در بخش دامپروری فارس صادر شد که در اشتغال زایی و تامین تولیدات دامی استان نقش موثری دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مصطفی اوجی»، امروز (یکشنبه 7 اردیبهشت) در یک جلسه مجازی به خبرنگاران گفت: سال گذشته، 2 هزار و 742 پروانه در بخش دامپروری فارس صادر شد.

مدیر صدور مجوزهای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی فارس افزود: این تعداد صدور پروانه نسبت به سال 97، افزایش 2 برابری در حوزه دام سبک و طیور داشته و در بخش صدور مجوز دام سنگین نیز با رشد یک و نیم برابری در استان در همین مدت زمانی، مواجه بوده ایم.

وی اضافه کرد: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان در سال گذشته، 129 پروانه دام سنگین، 186 پروانه دام سبک و 25 پروانه تاسیس طیور و در بخش دامپروری نیز، یک هزار و 371 مجوز موافقت اصولی در استان صادر کرده است.

اوجی تاکید کرد: برای تسهیل روند صدور مجوزها و پروانه ها سعی شده است تا با توسعه زیرساخت های الکترونیک و حذف استعلامات در سال جدید، بیش از پیش در صدور مجوز و پروانه ها اقدام شود که در جهش تولید نیز نقش بسزائی دارد.

وی با اشاره به ظرفیت اشتغال زایی در حوزه دامپروری و طیور در فارس، بیان کرد: بیش از یک هزار و 200 فارغ التحصیل علوم دامی در استان وجود دارد که به اشتغال در این حوزه تمایل دارند و با صدور مجوزها می توان در اشتغال زایی و تامین تولیدات دامی این حوزه اقدامات موثری به انجام رساند.

پایان پیام/664

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر در فراق برادر ؛ اشعار غمگین و سوزناک برای برادر فوت شده