بازدید دریادار سیاری از پروژه ساخت ناوشکن دماوند-2


بازدید دریادار سیاری از پروژه ساخت ناوشکن دماوند-2

دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش از پروژه ساخت ناوشکن دماوند-2 بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری موج، امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش به همراه امیر دریادار امیر رستگاری رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش صبح امروز از پروژه‌های در دست اقدام سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بندر انزلی بازدید و از نزدیک در جریان پیشرفت ساخت ناوشکن دماوند قرارگرفت.

دریادار سیاری پس از بازدید ، ضمن ابراز رضایت و قدر دانی از تلاش‌های متخصصین صنایع دریایی وزارت دفاع گفت: به برکت انقلاب اسلامی و خود باوری به وجود آمده در فرزندان این سرزمین و البته تلاش شبانه روزی متخصصین و کارکنان سازمان صنایع دریایی به جایگاهی رسیده‌ایم که تمامی نیاز نیروهای مسلح را طراحی و تولید می‌کنیم و توانسته‌ایم در عرصه دریا به خوبی از منافع کشورمان در آب‌های آزاد دفاع کنیم.

وی تصریح کرد: تا زمانی که به توانمندی‌های خود ایمان داشته باشیم می‌توانیم پیشرفت کنیم، اما اگر این ایمان و خودباوری را از دست بدهیم تحت تسلط دشمن قرار می‌گیریم.

رییس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش خاطر نشان کرد: پیشرفت‌های دفاعی کشور در زیر سایه شدیدترین تحریم‌ها صورت گرفته است پس باور داریم که هرچه بخواهیم می‌توانیم به آن دست پیدا کنیم؛ خودباوری و اعتماد به جوانان در صنایع دریایی موجب شده در حوزه دریا هیچ کمبودی نداشته باشیم.

دریادار رستگاری رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع نیز در جریان این بازدید باارائه گزارشی، روند فعالیت‌ها و پروژه‌های سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع را تشریح کرد.

ناوشکن دماوند در حال ساخت توسط سازمان صنایع وزارت دفاع در حوزه رانش، تسلیحات ، سامانه های راداری ، سوناری ، هدایت آتش و مخابراتی نسبت به فروند قبلی ارتقا یافته و درآینده نه چندان دور پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در دریای صلح و دوستی خزر به احتراز در خواهد آورد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس