15هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان دماوند توزیع می شود


15هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان دماوند توزیع می شود

تهران - ایرنا- رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دماوند گفت: امسال همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، در این ماه 15 هزار پرس غذای گرم در بین خانواده های نیازمند توزیع خواهد شد.

مهدی شعبانی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه اقدامات و فعالیت‌های این نهاد در ماه مبارک رمضان دوچندان می شود، اظهار داشت: برنامه های متنوعی را در ماه مبارک رمضان پیش بینی کرده ایم که یکی از این برنامه ها طرح اطعام نیازمندان یا همان اطعام مهدوی است که به نیابت از تعداد یاران امام زمان(عج)، تعداد ۳۱۳ آشپزخانه اطعام مهدوی در سرتاسر کشور پیش بینی شده است و سهم شهرستان دماوند 2 آشپزخانه خواهد بود.

وی ادامه داد: در نظر داریم با همت و مشارکت ‌خیرین و نیکوکاران از ابتدای ماه مبارک رمضان روزانه ۵۰۰ پرس غذای گرم پخت و توزیع کنیم که تا پایان ماه مبارک رمضان ۱۵ هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) دماوند همچنین تاکید کرد: یکصد بسته سبد کالا شامل برنج، روغن، چای، رب و پنیر نیز توسط این نهاد تهیه شده و در این ایام بین افراد نیازمند توزیع می شود.

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد شهرستان دماوند حدود ۵۴ یتیم و ۱۵۰ خانواده محسنین را تحت پوشش دارد و از کمک‌های یک هزار و ۴۵۰ نفر حامی بهره مند است که بیشترین حامیان این فرزندان در سنوات گذشته غیر بومی بودند اما از سال ۹۸ شاهد حمایت بومیان نیز هستیم.

شعبانی دیگر برنامه های این نهاد را جذب حامی جدید برای فرزندان اکرام و محسنین خواند و اعلام کرد: در این طرح کمیته امداد دماوند آمادگی جذب حامی به ویژه در ماه مبارک رمضان برای فرزندان فاقد حامی را دارد که حداقل مبلغ کمک به این فرزندان ۱۰ هزار تومان است.

وی ادامه داد: طی یکسال گذشته مبلغ کل درآمد اکرام به تفکیک نقد، کالا و انتظامی بیش از 2 میلیارد و ۶۷۵ میلیون ریال، کالا بیش از ۲۸۳ میلیون و ۵۱۶ هزار ریال و انتظامی ۳۴۲ میلیون و ۲۹۶ هزار ریال بوده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دماوند گفت: مبلغ درآمد محسنین نیز به تفکیک نقد، کالا و انتظامی، 542 میلیون تومان، کالا نیز 195 میلیون تومان و مبلغ انتظامی 81 میلیون و 645 هزار تومان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها