پویش نذر علمی روانشناسان برای مقابله با تبعات روانی کرونا


پویش نذر علمی روانشناسان برای مقابله با تبعات روانی کرونا

با توجه به شرایط خاص کشور و تبعات روانی آن در بین خانواده‌ها، مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره سازمان قرآنی جهاد دانشگاهی با همکاری سازمان نظام روانشناسی و مشاوره، خدمات تلفنی رایگان به مردم ارائه می‌دهد. به گزارش سایک نیوز و به نقل از ایسنا، با توجه به شرایط خاص کشور و آثار تبعات روانی آن در بین خانواده‌ها و نیاز به کمک همه جانبه جهت رفع این...

با توجه به شرایط خاص کشور و تبعات روانی آن در بین خانواده‌ها، مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره سازمان قرآنی جهاد دانشگاهی با همکاری سازمان نظام روانشناسی و مشاوره، خدمات تلفنی رایگان به مردم ارائه می‌دهد.

به گزارش سایک نیوز و به نقل از ایسنا، با توجه به شرایط خاص کشور و آثار تبعات روانی آن در بین خانواده‌ها و نیاز به کمک همه جانبه جهت رفع این مسئله و کم کردن اثرات آن مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره سازمان قرآنی جهاد دانشگاهی با همکاری سازمان نظام روانشناسی و مشاوره در نظر دارد خدمات آنلاین و غیر حضوری را خدمت بیماران کرونایی و خانواده‌ها و عموم مردم به صورت رایگان ارائه کند.

بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور جهاد دانشگاهی، روانشناسان، مشاوران و مددکارانی که تمایل دارند در این پویش ملی و نذر علمی مشارکت کنند، جهت ثبت‌نام به سایت http://iska-jde.ir مراجعه کنند و یا با شماره ۰۹۹۲۱۵۶۲۷۹۱ تماس بگیرند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روانشناسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...