لرستان؛ سومین میزبان کنگره ملی شهدا


لرستان؛ سومین میزبان کنگره ملی شهدا

مسئول سازمان بسیج هنرمندان لرستان گفت: این استان بعد از گیلان و کرمان، سومین استان میزبان کنگره ملی شهدا خواهد بود.

لرستان؛ سومین میزبان کنگره ملی شهدابه گزارش ایکنا از لرستان، فریدون کریمی، مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان، جمعه، پنجم اردیبهشت‌ماه در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در خصوص برنامه‌های کمیته فرهنگی، هنری و رزمایش کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید در لرستان، گفت: این استان بعد از گیلان و کرمان، سومین استان میزبان کنگره ملی شهدا خواهد بود.

وی با بیان این‌که این کنگره سال آینده در خرم‌آباد برگزار می‌شود و ۲۱ کمیته در زیرمجموعه دبیرخانه آن تشکیل شده است، افزود: مسئولیت کمیته فرهنگی، هنری و رزمایش این کنگره به اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیری آن به بسیج هنرمندان واگذار شده و این جلسه با هدف هماهنگی و تبیین برنامه‌های فرهنگی و هنری کمیته برگزار شده است.

کریمی اضافه کرد: برنامه‌های این کمیته در شش حوزه تولید سرود و موسیقی، ساخت فیلم، مستند و انیمیشن، جشنواره تئاتر خیابانی، خوشنویسی و دیوارنگاری، اجرای شب شعر و نمایشگاه‌های هنری و انتشار کتاب تدوین خواهد شد.

وی گفت: قسمت رزمایش برنامه‌های این کمیته نیز مربوط به بخش مردمی این فعالیت‌ها خواهد بود. هنر یک ظرفیت بسیار مهم و راهگشا برای بیان موضوعات مختلف از جمله ایثار و شهادت در سطح جامعه است و ما در کمیته فرهنگی، هنری و رزمایش این کنگره تمام توان و ظرفیت موجود در استان را به کار خواهیم گرفت.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک توصیه برای کاهش تاثیر استرس بر قلب