لوما دیزاین و معرفی شاسی بلند CLR X7 از ب ام و (+تصاویر)


لوما دیزاین و معرفی شاسی بلند CLR X7 از ب ام و (+تصاویر)

لوما دیزاین تیونر مطرح آلمانی که سابقه فعالیت آن به 1987 میلادی باز می گردد از یک نسخه ویژه اکس7 رونمایی کرده که با نام CLR X7 شناخته می شود.

عصرایران- اکس7 شاسی بلند لوکس کمپانی ب ام و است که ابتدا در مارس 2014 معرفی شد و در نهایت عرضه رسمی آن از اکتبر 2018 با مدل سال(2019) آغاز شد. این شاسی بلند بزرگ و البته جوان در خانواده اکس ب ام و همچنان دوران نسل اول(2018 تا کنون) خود را سپری می کند و یکی از زیباترین های کلاس خود در بازار جهانی است.

اکس7 استاندارد
لوما دیزاین و معرفی شاسی بلند CLR X7 از ب ام و (+تصاویر)

به تازگی "لوما دیزاین" تیونر مطرح آلمانی که سابقه فعالیت آن به 1987 میلادی باز می گردد از یک نسخه ویژه اکس7 رونمایی کرده که با نام CLR X7 شناخته می شود. نصب کیت بدنه اختصاصی ظاهری تهاجمی تر به اکس7 داده و در عرض نیز موجب افزایش 50 میلیمتری ابعاد خودرو در مقایسه با نسخه استاندارد آن شده است.

اسپویلر لیپ و همچنین اسپویلر سقف همراه با دیفیوزر حرفه ای بخش دیگری از جزئیات افزوده لوما دیزاین را تشکیل می دهد. بخشی از شهرت این تیونر به رینگ های حرفه ای آن باز می گردد که در پروژه حاضر نیز شاهده ارائه 2 مدل مختلف هستیم که شامل نمونه 23 اینچی و همچنین نمونه 24 اینچی با لاستیک 295 در محور جلو و با لاستیک 355 در محور عقب می شود.

نصب این کیت از 16750 دلار قبول سفارش می شود و با افزایش جزئیات بویژه در فضای داخل کابین، بالاتر می رود.

این خودرو در قسمت پیشرانه از موتور استاندارد 4.4 لیتری 8 سیلندر با 523 اسب بخار خروجی و گشتاور 553 پوندفوت استفاده می کند. اکس7 طی 4.5 ثانیه از حالت توقف به سرعت 96 کیلومتر برساعت می رسد که برای یک شاسی بلند سنگین و نه چندان آئروداینامیک رکورد بسیار چشمگیری است.

مازیار دانیالی بیشتر بخوانید: "ب ام و زد4" با امضای منهارت پرفورمنس!(+تصاویر) ب ام و 840i؛ فرمول آلمانی در ترکیب سدان و کوپه! (+فیلم و تصاویر) باواریایی کوچک اما پر ادعا/ خودرویی که پورشه و ماستنگ را به چالش می کشاند! (+فیلم و تصاویر) مدل 2020 "ب ام و" اکس 6 معرفی شد / سطح آلمانی در تولید کراس اوور لوکس/ 64 هزار دلار برای نهایت کیفیت و امکانات!(+تصاویر)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل فوق العاده خاص پریناز ایزدیار برای عید+ عکس