پورشه اتومبیل خود را برای کمک‌رسانی به مزایده گذاشت


پورشه اتومبیل خود را برای کمک‌رسانی به مزایده گذاشت

نتایج مزایده خودروی Porsche 911 Speedster نمایانگر عدم موفقیت پورشه در جمع‌آوری مبلغ مورد انتظار خود در فروش این خودرو است.

پورشه اتومبیل خود را برای کمک‌رسانی به مزایده گذاشت

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان اوایل ماه جاری، شرکت پورشه تصمیم گرفت تا یکی از اتومبیل‌های مدل 911 Speedster خود را برای مزایده یک خیریه اهدا کند و مبلغ به دست آمده برای فروش آن را به مراکز درمانی اختصاص دهد.

نه تنها این اتومبیل یکی از تنها ۱۹۸۴ عدد اتوبیل تولید شده در مدل خود بود بلکه آن آخرین نسخه از سری ۹۹۱ مدل Porsche 911 نیز به حساب می‌آمد.

پورشه اتومبیل خود را برای کمک‌رسانی به مزایده گذاشت

این خودرو همچنین شامل طراحی ۲۴۵۱۰ دلاری Heritage، خاموش کننده آتش و سیستم نوری پویای شرکت پورشه، کنترل آب و هوا، MSRP و بسیاری ویژگی‌های دیگر بود. قیمت نهایی این اتومبیل لوکس ۳۱۱۹۴۰ دلار شناسایی شده بود که خریدار می‌توانست با سفارش ساعت مخصوص Porsche 911 رقم آن را افزایش دهد. این ساعت در واقع یادگاری از ساخت آخرین مدل پورشه 911 تولید شده توسط این شرکت بود.

اطلاعات نهایی از مزایده برگزار شده برای اتومبیل Porsche 911 Speedster

بر اساس اطلاعات به دست آمده برگزاری مزایده بر روی خودروی شرکت پورشه امروز به حالت نهایی در‌آمده و اتومبیل Porsche 911 در آخر با قیمت پانصد و پنجاه هزار دلار به فروش رسید. می‌توان گفت که مبلغ تعین شده برای اتومبیل لوکس پورشه کمی پایین‌تر از میزانی بود که انتظار می‌رفت. بر اساس اطلاعات به دسا آمده قیمت مشخص شده برای نمونه مشابه از مدل سری ۹۳۳ مدل Turbo S میزان هفصد و نود و پنج هزار دلار در نظر گرفته شده بود.

پورشه اتومبیل خود را برای کمک‌رسانی به مزایده گذاشت

همچنین همین مرکز برگزاری مزایده ماه پیش توانست تا خودروی Porsche 911 GT2 سال ۱۹۹۶ را به مبلغ هشتصد و نود و یک هزار دلار به فروش برساند. با نگاهی دقیق‌تر به سوابق مزایده اتومبیل‌های شرکت پورشه می‌توان دید که نمونه دیگر، مدل Porsche 911 GT2 در سال ۲۰۱۶ با مبلغ ۲.۴ میلیون دلار به فروش رسید. در نتیجه باید گفت که قیمت مشخص شده برای Porsche 911 Speedster بسیار کمتر از میزان مورد انتظار بود. گفتنی است که این شرکت می‌بایست تا ماه آینده اتومبیل به فروش رسیده را در اختیار خریدار خود قرار دهد.

بیشتر بخوانید: همه آنچه که باید درباره کنسول پلی استیشن ۵ بدانید

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...