متاسفانه ما کمترین توجه را به بچه ها داریم!/من نمی گویم مدیران تلویزیون مقصرهستند یا برنامه سازان!


متاسفانه ما کمترین توجه را به بچه ها داریم!/من نمی گویم مدیران تلویزیون مقصرهستند یا برنامه سازان!

آزاده آل ایوب مجری برنامه ای کودک و نوجوان گفت: متاسفانه دیگر هم و غم مسئولین کودکان نیستند و آنقدری که به سرمایه گذاری در ساخت فیلم و سریال توجه می کنند به این ژانر آسیب پذیر اهمیت نمی دهند.

آزاده آل ایوب مشهور به «خاله سارا» در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا با اشاره به وظیفه رسانه ملی برای تدارک دیدن برنامه های کودک در این روزها، گفت: در این شرایط بحرانی که پیش آمده تلویزیون باید شروع به برنامه سازی کند تا کودکان کمتر آسیب ببینند. این تکلیف بر دوش برنامه سازان حرفه ای یعنی افرادی که در گذشته بچه ها با آنها ارتباط قوی برقرارکردند، است. زیرا بچه ها پیام کسانی را که دوست دارند بیشتر می پذیرند.

او ادامه داد: در این شرایط باید به بچه ها قدرت حل مسئله را آموزش داد که این وظیفه برعهده رسانه ملی است. به خصوص شبکه پویا که به عنوان شبکه کودک شناخته می شود و بچه ها بیشتر پای آن می نشینند.

آل ایوب تصریح کرد: متاسفانه ما کمترین توجه را به بچه‌ها داریم. من نمی‌گویم مدیران تلویزیون مقصر هستند یا برنامه سازان، به طور کلی از هر لحاظ کمترین توجه به کودکان صورت می گیرد. برداشت کلی من از تمام این سالها که در این حوزه کار کردم این است بچه ها نقطه تمرکز ما نیستند.

او افزود: متاسفانه بیش از 40 سال است این اتفاق رخ داده و آنقدر که روی سریال‌ها و فیلم ها سرمایه گذاری می شود به ژانر کودک و نوجوان اهمیت داده نمی شود و ما اکنون سریال های مخصوص کودکان که بتواند با سریال های خارجی رقابت کنند را نداریم. چون هم و غم مسئولین دیگر بچه ها نیستند و تلاشی نمی کنند که بچه ها را به سمت خود جذب کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟