توزیع غذای گرم در محلات حاشیه نشین توسط حوزه های علمیه خواهران فارس


 توزیع غذای گرم در محلات حاشیه نشین توسط حوزه های علمیه خواهران فارس

بهرامی شاد گفت: اساتید و طلاب حوزه های علمیه خواهران استان فارس در محلات حاشیه نشین شیراز و شهرستان ها به توزیع غذای گرم بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از بیماری کرونا پرداختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «لیلا بهرامی شاد» از فعالیت بانوان طلبه برای مقابله با کرونا در فارس خبر داد و گفت: همکاری و راه اندازی کارگاه تولید ماسک در خانه از اقدامات بانوان طلبه و اساتید مدارس علمیه خواهران فارس در این حوزه است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران فارس افزود: 450 طلبه و استاد در دارس علمیه فارس با مشارکت ر این حوزه، وفق به تولید 370 هزار ماسک شدند که میان مردم استان توزیع شد.

وی اضافه کرد: همچنین 10 طلبه و اساتید حوزه علمیه خواهران فارس برای انجام مراسم تدفین و غسل امواتی که در اثر کرونا جان باخته بودند از ابتدای امسال، فعالیت خود را اغاز کردند.

بهرامی شاد با اشاره به مشارکت طلاب در طرح سلامت غربالگری، عنوان کرد: این اقدام با هدف آگاهی بخشی به مردم برای انجام اقامات پیشگیرانه و شناسایی مبتلایان انجام شده است.

وی ادامه داد: 6 هزار و 552 بسته معیشتی بین اقشار کم برخوردار و خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا توسط طلاب و مسئولان حوزه علمیه خواهران استان فارس با کمک خیران، تهیه و توزیع شده است که شامل 95 راس گوسفند و 2 راس گوساله نیز بود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران فارس اعلام کرد: اساتید و طلاب حوزه های علمیه خواهران استان فارس در محلات حاشیه نشین شیراز و شهرستان ها به توزیع غذای گرم بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از بیماری کرونا نیز پرداخته و در یکی از مدارس استان نیز 400 کیلو پرتغال آبگیری و میان بیماران و کادر درمان توزیع شده است.

وی افزود: حوزه های علمیه خواهران فارس با پیروی از منویات مقام معظم رهبری، رزمایش «همدلی و مواسات» را نیز در سراسر استان برگزار می کند.

پایان پیام/664

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا