شرایط فروش محصولات سایپا در 6 اردیبهشت 99


شرایط فروش محصولات سایپا در 6 اردیبهشت 99

شرایط فروش محصولات سایپا در 6 اردیبهشت 99 اعلام شد. خودروهای سایپا کوییک، ساینا آپشنال، تیبا صندوق دار، تیبا 2 آپشنال و کوییک آر در این طرح فروش به بازار عرضه می‌شوند. گروه خودروسازی سایپا با انتشار اطلاعیه‌ای نخستین طرح فروش محصولات خود را در سال جدید و برای اردیبهشت 99 اعلام کرد. در این... نوشته شرایط فروش محصولات سایپا در 6 اردیبهشت 99 اولین...

شرایط فروش محصولات سایپا در ۶ اردیبهشت ۹۹ اعلام شد. خودروهای سایپا کوییک، ساینا آپشنال، تیبا صندوق دار، تیبا ۲ آپشنال و کوییک آر در این طرح فروش به بازار عرضه می‌شوند.

گروه خودروسازی سایپا با انتشار اطلاعیه‌ای نخستین طرح فروش محصولات خود را در سال جدید و برای اردیبهشت ۹۹ اعلام کرد. در این طرح فروش خودروهای سایپا کوییک R، تیبا ۲ آپشنال، تیبا صندوق دار آپشنال، ساینا آپشنال و سایپا کوییک دنده‌ای از ساعت ۱۱ صبح روز شنبه ۶ اردیبهشت ۹۹ به صورت فقط اینترنتی به فروش می‌رسند. این طرح فروش تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. در ادامه جزئیات فروش خودروهای سایپا در ۶ اردیبهشت ۹۹ را مشاهده می‌کنید:

جزئیات شرایط فروش محصولات سایپا

در این طرح فروش سود مشارکت ۱۵ درصد و سود انصراف نیز ۱۲ درصد در نظر گرفته شده است. موعد تحویل این خودروها نیز هفته چهارم بهمن و اسفند ۹۹ خواهد بود.
نوع خودرو مبلغ پیش پرداخت
سایپا کوییک دنده ای ۳۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان
ساینا آپشنال ۳۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان
سایپا کوییک R ۳۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان
تیبا صندوق دار آپشنال ۲۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان
تیبا ۲ آپشنال (پلاس) ۳۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا