کاسانو:/ افسوس که قدر بازی برای رئال را ندانستم


کاسانو:/ افسوس که قدر بازی برای رئال را ندانستم

ستاره پرحاشیه سابق ایتالیایی معتقد است باید بیش از اینها قدر بازی در تیمی چون رئال مادرید را می دانست.

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو کاسانو ژانویه 2006 بود که از رم به رئال پیوست. پس از 5 سال بازی برای جالوروسی، رئال برای کاسانو چالش بسیار بزرگی محسوب می شد. او یک سال و نیم در مادرید ماند و در 26 بازی موفق به زدن 4 گل نیز شد. کاسانو فصل 07-2006 با رئال توانست عنوان قهرمانی لالیگا را به دست بیاورد ولی سپس به سامپدوریا پیوست.

کاسانو:/ افسوس که قدر بازی برای رئال را ندانستم

کاسانو در مورد روزهای حضورش در رئال به اسکای اسپورتس گفت:«بزرگترین افسوس دوران فوتبالم این است که با 23 سال سن، نتوانستم از فرصت حضور در رئال مادرید، استفاده لازم را ببرم و قدر آن موقعیت را ندانستم. من در بزرگترین باشگاه تاریخ فوتبال و هم تیمی زیدان، بکام و رونالدو نازاریو بودم. با روبینیو برای یک پست ثابت رقابت داشتم و جانشین اوون و فیگو شده بودم و این یعنی من بازیکن بزرگی بودم ولی قدر خودم را ندانستم.»

کاسانو ادامه داد:« در تابستان 2006 و تمرینات پیش فصل، زیر نظر فابیو کاپلو 16 کیلو وزن کم کردم ولی پس از یک تنش لفظی با او، جایگاه خودم را از دست دادم. به کاپلو بی احترامی کنید، شما را بیرون می گذارد ولی او من را بخشید و یک فرصت دیگر هم داد هرچند من نتوانستم پاسخ اعتمادش را بدهم. کاپلو برای من بسیار زحمت کشید ولی من بازیکن خوبی برایش نبودم.»

کاسانو:/ افسوس که قدر بازی برای رئال را ندانستم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403