ورود به دادسرای کرمانشاه، منوط به ثبت‌نام در ثنا است


ورود به دادسرای کرمانشاه، منوط به ثبت‌نام در  ثنا  است

شهرام کرمی گفت: ورود مراجعه‌کنندگان به دادسرای کرمانشاه مستلزم ثبت‌نام در سامانه ثنا است.

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، دادستان کرمانشاه با اعلام خبر ورود مراجعه‌کنندگان به دادسرای کرمانشاه مستلزم ثبت‌نام در سامانه ثنا است، ابراز داشت: در این راستا از قبل برخی برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات همچون استقرار سامانه کنترل تردد و ثبت ‌نام ثنا (ابلاغ الکترونیکی) را اجرایی کرده‌ایم و بر این اساس امکان ورود مراجعه‌کنندگان به دادسرا پیش از ثبت‌نام در سامانه ثنا نیست.

کرمی با تأکید بر افزایش خدمات الکترونیکی در شعب دادسرای کرمانشاه، اظهار کرد: در تلاشیم تا به‌منظور ارتقاء جایگاه دادسرا و تسریع درروند رسیدگی به درخواست‌های مراجعه‌کنندگان، میزان خدمات الکترونیک را افزایش دهیم.

وی بابیان اینکه افراد می‌توانند برای ثبت‌نام در این سامانه به دفاتر خدمات قضایی مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: برای مراجعینی هم که در این سامانه ثبت‌نام نکرده‌اند، در ورودی دادسرا دو باجه مستقرشده که اقدام به ثبت‌نام مراجعه‌کنندگان در سامانه ثنا می‌کنند.

کرمی به برخی مزایای این اقدام اشاره کرد و گفت: کاهش میزان ترددهای غیرضروری به دادسرا، کمک به کشف افراد کار قاچاق کن، افزایش چشمگیر صدور ابلاغیه‌های الکترونیک و رسیدگی سریع‌تر به درخواست‌های مراجعه‌کنندگان ازجمله این مزیت‌ها به شمار می‌رود.

وی در پایان اعلام کرد: همشهریانی که قصد دریافت خدمات از دادسرای کرمانشاه دارند، باید در سامانه ثنا ثبت‌نام کرده و تائیدیه ثبت‌نام خود در این سامانه را به همراه داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

سامانه ثنا سامانه ای برای مشاهده تا پیگیری ابلاغ قضایی+فایل آموزشی

راهنمای نصب نسخه موبایل سامانه ثنا در گوشی اندروید

نحوه ثبت نام در سامانه ثنا/ از مرحله اول ثبت نام تا نحوه دریافت ابلاغیه الکترونیک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف: سران ارمنستان به دنبال برهم زدن روابط با روسیه هستند