پخش زنده نهمین برنامه توسل خانگی از امامزاده قاسم (ع) در موچه خورت


پخش زنده نهمین برنامه توسل خانگی از امامزاده قاسم (ع) در موچه خورت

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از پخش زنده نهمین برنامه توسل خانگی با هدف آرامش‌بخشی به جامعه با تاکید بر نقش دعا و توسل در دفع بلایا در امامزاده قاسم (ع) در مورچه خورت خبر داد.

ایمان خواجه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، گفت: همزمان با ورود ویروس کرونا و جلوگیری از انتشار این ویروس و اجرای طرح زیارت از راه دور همشهریان عزیز می توانند نهمین مجموعه برنامه تلویزیونی توسل خانگی را در قالب پخش زنده از شبکه اصفهان وصفحه اینستا حسینیه مجازی و اوقاف استان پخش می شود را مشاهده کنند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت هیئات مذهبی به جهت پیشگیری از بیماری کرونا به حالت تعلیق درآمده است، افزود: برنامه توسل خانگی با ارتباط‌های مستقیم از اماکن و بقاع مقدسه استان جهت بهره‌مندی از فضاهای تعاملی به صورت زیارت مجازی به روی آنتن شبکه اصفهان می رود.

مدیر روابط عمومی اوقاف اصفهان در ادامه بیان کرد: برنامه توسل خانگی این هفته با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین هاشمی امام جمعه شاهین شهر و مدیحه سرایی مداحان اهل بیت جمعه 5 اردیبهشت ساعت 19 از امامزاده قاسم (ع) شهر مورچه خورت بدون حضور مستمع به صورت زنده از شبکه اصفهان و همزمان در لایو اینستاگرام اداره کل اوقاف اصفهان پخش می گردد.

وی عنوان کرد: سخنرانی شخصیت‌های دینی و واعظین نام آشنای استان با موضوع نقش توسل و دعا در دفع بلاها و گرفتاری‌ها با محوریت دعا، معنویت و آرامش بخشی یاد خدا در دستور برنامه توسل خانگی می‌باشد.

به گزارش موج، اولین توسل خانگی با سخنرانی آیت الله مهدوی عضو مجلس خبرگان رهبری و قرائت آل یاسین توسط سید رضا نریمانی در امامزاده سید محمد خمینی شهر برگزار شد.

دومین توسل نیز سه شنبه بیستم اسفند ماه با قرائت دعای ام داوود توسط آیت الله مهدوی و حاج مجید ربانی از مقبره علامه مجلسی روی آنتن رفت.

سومین توسل خانگی جمعه23 اسفند 1398 در آستان مقدس امامزاده ابوالعباس خوراسگان با سخنرانی حجت الاسلام نیلی پور و مداحی سید رضا نریمانی تولید و پخش گردید

چهارمین برنامه توسل خانگی جمعه همزمان با سال تحویل در امامزاده سید الکریمان برخوار با مداحی آقای یزدخواستی برگزار شد

پنجمین برنامه توسل خانگی جمعه8فررودین همزمان با ولادت امام حسین (ع) در امامزاده سید محمد خمینی شهر با سخنرانی آیت الله مهدوی و قرائت زیارت آل یاسین توسط سید رضا نریمانی برگزار شد.

ششمین ششمین برنامه توسل خانگی جمعه 15فررودین با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین صغیرا و مداحی سید رضا نریمانی در امامزاده محسن (ع) ناحیه دو اصفهان برگزار شد.

هفتمین توسل خانگی با سخنرانی حجت الاسلام کشکولی و مدیحه سرایی آقای جواد حیدر جمعه 23 فرودین ساعت 19 از مقبره علامه مجلسی برگزار شد.

هشتمین برنامه توسل خانگی جمعه 29فررودین باسخنرانی حجت الاسلام و المسلمین لطفی امام جمعه شهر علویجه و مداحی حاج محمدرضا باقری در امامزاده شمس الدین محمد (ع) برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...