کاناوارو:/ بعد از یک نیم فصل می خواستم از رئال بروم


کاناوارو:/ بعد از یک نیم فصل می خواستم از رئال بروم

فابیو کاناوارو ستاره سابق تیم ملی ایتالیا که تابستان 2006 به رئال پیوسته بود پس از شش ماه قصد جدایی از این باشگاه را داشت.

به گزارش "ورزش سه"، فابیو کاناوارو تابستان 2006 با تیم ملی ایتالیا فاتح جام جهانی شد و چند ماه بعد توانست توپ طلا را به دست بیاورد. در 14 سال گذشته، دیگر این عنوان به یک مدافع نرسیده است.

کاناوارو که همان سال از یوونتوس راهی رئال مادرید شد، هفته های سختی را در شروع تجربه کرد ولی به تدریج توانست ستاره مدنظر باشگاه و هواداران شود. او سه سال برای رئال بازی کرد و با این تیم فاتح دو لالیگا شد.

کاناوارو:/ بعد از یک نیم فصل می خواستم از رئال بروم

کاناوارو در مصاحبه با اسکای اسپورتس و در مورد روزهای ابتدایی حضورش در رئال گفت:« ماه های سختی بود. فوتبال اسپانیا به طور کامل متفاوت با ایتالیاست و آنجا به مهارت های فردی توجه بیشتری نسبت به کار تیمی می شود. به کریسمس نزدیک می شدیم که نزد فابیو کاپلو(مربی وقت رئال) رفتم. ما با هم در یوونتوس روزهای خوبی را تجربه کرده بودیم ولی واقعیت این است که کاپلوی واقعی را در رئال دیدم.

به کاپلو گفتم که خسته شده ام و نیاز به استراحت دارم. گفتم که از شرایطم ناراضی ام. او به من نگاه کرد و با قاطعیت گفت که تو را درک نمی کنم. تو در تیم خواهی ماند.»

کاناوارو ادامه داد:« کاپلو در یوونتوس بهترین ستاره های دنیا را داشت به طوریکه در جام جهانی 2006، بیشتر بازیکنان اصلی ایتالیا را بازیکنان یووه تشکیل می دادند ولی او زمانی به رئال پیوست که ستاره های کهکشانی اغلب این تیم را ترک کرده بودند. رئال چند سال بود قهرمان نشده بود و ما توانستیم در هفته های پایانی، 7 امتیاز عقب افتادگی از بارسا را جبران کرده و قهرمان شویم.»

کاناوارو:/ بعد از یک نیم فصل می خواستم از رئال بروم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی