اطلاعیه سفارت ایران در هند برای پروازی اضطراری


اطلاعیه سفارت ایران در هند برای پروازی اضطراری

سفارت جمهوری اسلامی ایران در هند خطاب به ایرانیان متقاضی بازگشت به میهن اطلاعیه‌ای صادر کرد.

اطلاعیه سفارت ایران در هند برای پروازی اضطراری
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما از دهلی نو، سفارت جمهوری اسلامی ایران در هند خطاب به ایرانیان متقاضی بازگشت به میهن اطلاعیه‌ای صادر کرد.
متن کامل این اطلاعیه به این شرح است:
باسلام و آرزوی سلامتی و موفقیت برای همه‌ی هموطنان گرامی در هند، به آگاهی می‌رساند سفارت جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو با توجه به لغو پرواز‌های بین المللی و گرفتار شدن هموطنان گرامی ناشی از شیوع بیماری کرونا و قرنطینه سراسری در هند و در ادامه پرواز‌های هشتگانه پیشین، درصدد است در صورت امکان و با وجود محدودیت‌ها و موانع عدیده در این کشور به تنظیم یک پرواز اضطراری دیگر در هفته‌های آینده برای انتقال آن دسته از هموطنان علاقمند به بازگشت به میهن اسلامی اقدام کند.
با توجه به شرط‌ها و الزامات جدید تعیین شده وزارت کشور هند برای صدور مجوز‌های مربوط، مقتضی است هموطنان عزیزی که مایل به استفاده از پرواز احتمالی مزبور برای بازگشت به کشور هستند، حداکثر تا ظهر جمعه ۵ اردیبهشت ۹۹ برابر با ۲۴ آوریل ۲۰۲۰ نام و مشخصات کامل خود و هر یک از همراهان را به زبان انگلیسی، شامل شماره گذرنامه، شهر و آدرس محل اقامت و شماره تماس خود برای انجام پیگیری‌های اداری بعدی با مقامات ذیربط هند در اختیار این سفارت قرار دهد.
گفتنی است براساس اعلام وزارت کشور هند صدور مجوز سفر هر یک از هموطنان از شهر‌های محل اقامت به دهلی نو و خروج بعدی ایشان از هند مستلزم انجام بررسی‌ها و تشریفات اداری به مدت حداقل پنج روز کاری است و صدور مجوز پرواز نیز منوط به کسب اطلاعات اولیه مسافران به شرح فوق در موعد زمانی مناسب برای این منظور است.
با توصیه هموطنان عزیز به رعایت موارد بهداشتی و مقررات و دستورالعمل‌های دولت هند در این کشور، خواهشمند است در انعکاس این موضوع به دیگر ایرانیانی که می‌شناسند این سفارت را یاری کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد