برخی خودروهای فیات به اتومبیل تمام هیبریدی تبدیل می‌شوند


برخی خودروهای فیات به اتومبیل تمام هیبریدی تبدیل می‌شوند

شرکت فیات سعی دارد تا اتومبیل‌های Fiat 500 و Panda را با ارتقای جدید در بازار اروپا به فروش برساند.

برخی خودروهای فیات به اتومبیل تمام هیبریدی تبدیل می‌شوند

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اوایل امسال شرکت فیات اتومبیل‌های کوچک نیمه هیبریدی ۵۰۰ و پاندا را معرفی کرد. این خودرو‌ها دیگر در بازار آمریکا وجود نخواهند داشت، اما اروپا قرار است تا مدتی از فروش اتومبیل‌های مذکور لذت ببرد. حالا گزارشاتی منتشر شده که خبر از گسترش قدرت سیستم هیبریدی این اتومبیل‌ها می‌دهد. گفتنی است که در این بین خودروی Ypsilon نیز از ارتقا در سیستم هیبریدی خودرو برخوردار خواهد شد.

برای آن دسته از مخاطبین که مطلع نیستند، لازم به ذکر است که اتومبیل Ypsilon از شباهت پایه‌ای زیادی با فیات ۵۰۰ برخوردار است که باعث شده مشخصات سیستمی و قطعات زیادی را با یکدیگر شریک باشند. این امر در قراردهی سیستم هیبریدید جدید نیز ادامه دارد و تفاوتی بین این دو مدل صورت نگرفته است.

برخی خودروهای فیات به اتومبیل تمام هیبریدی تبدیل می‌شوند

جزئیات مشخصات خودرو‌های هیبریدی شرکت فیات

در واقع مدل Ypsilon هیبریدی از لحاظ مکانیکی با عنوان اتومبیل فیات ۵۰۰ و Panda Hybrid جدید شناخته می‌شود. تمامی خودرو‌های نام برده شده از یک موتور ۱.۰ لیتری سه سلندر فایر فلای بنزینی با ۷۰ اسب بخار در کنار موتور ۱۲ ولت BSG الکتریکی قدرت می‌گیرند. موتور‌های الکترونیکی این خودرو‌ها از یک باتری لیتیومی کوچک انرژی لازم را کسب می‌کنند. بر اساس ادعای شرکت لانسیا، اتومبیل هیبریدی Ypsilon باید مصرف سوختش پس از اعمال تغییرات به ۲۰ درصد نسبت به مدل غیر هیبریدی کاهش پیدا کند. اتومبیل لانسیا در حال حاضر بر روی سایت ایتالیایی شرکت به صورت روزانه به فروش می‌رسد.

برخی خودروهای فیات به اتومبیل تمام هیبریدی تبدیل می‌شوند

برای Ypsilon سه گزینه قدرتی وجود دارد که شمل هیبریدی، بنزینی با LPG و تمام بنزینی می‌شود. نکته جالب آن است که خودرو‌های تمام بنزینی این مدل در حال حاضر از دسترس خارج شده‌اند. خودروی Ypsilon هیبریدی با قیمت ۱۴۴۵۰ یورو و یا ۱۶۳۰۹ دلار به عنوان مبلغ پایه به فروش می‌رسد. در حال حاضر تاریخ مشخصی برای عرضه گسترده نمونه‌های تمام هیبردی وجود ندارد و شرکت مذکور سعی دارد تا میزان مصرف بنزین اتومبیل‌ها را تا جایی که ممکن است کاهش دهد. همان طور که ذکر شد این شرکت مصرف بنزین بیست درصد را بهترین میزان برای اتومبیل خود می‌دانند.

بیشتر بخوانید: معرفی برترین آنتی‌ویروس‌های سال ۲۰۲۰

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !