پیش‌فروش خودرو در سال 99 رسما آغاز شد / اسامی اولین خودروهای پیش‌فروش شده


پیش‌فروش خودرو در سال 99 رسما آغاز شد / اسامی اولین خودروهای پیش‌فروش شده

هرچند هنوز مشکلات مربوط به پیش‌فروش خودرو مربوط به سال‌های پیش وجود دارد و تعداد قابل توجهی از خودروهای پیش‌فروش شده سایپا و ایران‌خودرو تحویل مشتریان نشده اما یک خودروساز دیگر اولین پیش‌فروش خودرو در سال 99 را استارت زد. نوشته پیش‌فروش خودرو در سال 99 رسما آغاز شد / اسامی اولین خودروهای پیش‌فروش شده اولین بار در تجارت‌نیوز پدیدار شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، هرچند هنوز مشکلات مربوط به پیش‌فروش خودرو مربوط به سال‌های پیش وجود دارد و تعداد قابل توجهی از خودروهای پیش‌فروش شده سایپا و ایران‌خودرو تحویل مشتریان نشده اما یک خودروساز دیگر اولین پیش‌فروش خودرو در سال ۹۹ را استارت زد.

در اولین پیش‌فروش خودرو سال ۹۹ شرکت کرمان موتور فروش اعتباری و نقدی دو مدل جک شاسی بلند را از امروز آغار کرده است.

خودرو جک مدل S5 2000 A/T با قیمت پایه حدود ۳۷۵ میلیون تومان به صورت پیش‌فروش اعتباری و نقدی تحویل بهمن ماه سال ۹۹ اولین خودرو پیش‌فروش کرمان‌موتور است.

خودرو جک مدل S3 1600 A/T با قیمت پایه حدود ۲۷۰ میلیون تومان به صورت پیش‌فروش اعتباری و نقدی تحویل بهمن ماه سال ۹۹ دومین خودرو پیش‌فروش کرمان‌موتور است.

آیا در امسال با توجه به مشکلات خودروسازان از جمله مسائل ناشی از کرونا، آنها می‌توانند تعهدات خود در پیش‌فروش خودرو را عملی کنند؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی