2.5 میلیارد ریال لوازم خانگی توسط سپاه به مردم سیل‌زده ریگان اهدا شد


فرمانده سپاه ثارالله کرمان از اهدای حدود 2 میلیارد و 500 میلیون ریال کالا و لوازم خانگی به مردم سیل‌زده ده‌رضای ریگان خبر داد و گفت: خدماتی مانند این‌ها که توسط سپاه و بسیج ارائه می‌شود، هدیه مقام معظم رهبری است.

2.5 میلیارد ریال لوازم خانگی توسط سپاه به مردم سیل‌زده ریگان اهدا شد

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از سپاه ثارالله، سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله امروز دوشنبه، 1 اردیبهشت‌ماه درباره اهدای لوازم خانگی برای مردم سیل‌زده ده‌رضای شهرستان ریگان گفت: در رودبارجنوب و ده‌رضا اقدامات اولیه لازم را در بخش امداد و نجات، مهندسی، لایروبی و ضدعفونی انجام دادیم.

وی از شناسایی کالاهایی که در منازل مسکونی این مناطق آسیب‌دیده بود، خبر داد و افزود: این کالاها به مردم رودبار در روز نیمه شعبان و به سیل‌زدگان منطقه ده‌رضا امروز تحویل داده شد.

فرمانده سپاه ثارالله تصریح کرد: حادثه سیل در 20 روستای شهرستان ریگان با یک‌هزار و 500 خانوار و حدود 6 هزار نفر جمعیت به وقوع پیوست، اما میزان خسارت در این روستاها متفاوت است.

معروفی با بیان اینکه در گام اول شناسایی منازل تخریبی و کالاهای آسیب‌دیده مد نظر قرار دارد، بیان کرد: در این کاروان که از قرارگاه مرکزی در شهر بم حرکت می‌کند، 20 دستگاه یخچال 13 فوت، 80 تخته فرش، 35 عدد اجاق گاز، 160 قطعه موکت، 55 سرویس قابلمه هفت پارچه و 35 عدد پنکه ایستاده در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

فرمانده سپاه ثارالله هزینه این اقلام را حدود 2 میلیارد و 500 میلیون ریال دانست و گفت: خدماتی مانند این‌ها که توسط سپاه و بسیج ارائه می‌شود، هدیه فرمانده معظم کل قوا مقام معظم رهبری است.

وی با تأکید بر اینکه سپاه همواره در کنار مردم قرار دارد، اظهار کرد: سپاه اکنون در بخش عمرانی در منطقه ده‌رضا در حال فعالیت است و با اولویت محرومیت‌زدایی از شهرستان‌های ریگان، فهرج و نرماشیر حرکت می‌کنیم.

معروفی بیان کرد: همزمان با این اقدام، گروه‌های ما از روز گذشته در منطقه شهداد در حال تخلیه آب از منازل مردم، لایروبی، ضدعفونی و خدمات‌دهی هستند و امیدواریم با همت مردم و خیران بتوانیم، گام‌های مؤثری در این زمینه برداریم.

وی با تأکید بر جدی گرفتن بیماری کرونا و حضور مؤمنانه در رزمایش مؤمنانه اظهار کرد: با توجه به اینکه بهترین زمان برای انفاق ماه مبارک رمضان است، امیدواریم، مردم با تأسی از امام علی(ع) و امام حسن(ع) همت کنند تا یک انفاق بزرگ بدون منت و با اخلاص و اعتقاد چه برای مشاغلی که به دلیل شیوع بیماری کوید 19 دچار آسیب شدند و چه افرادی که در این بحث صدمه دیدند، انجام دهند.

فرمانده سپاه ثارالله تأکید کرد: با توجه به اینکه مردم مؤمن و شریف استان کرمان چه در زمان دفاع مقدس و چه پس از آن همواره در حوادث گوناگون مانند سیل و زلزله حضوری پررنگ داشتند، می‌طلبد، اکنون نیز با یک حرکت عظیم دل خانواده‌های محروم را شاد کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج