ادامه فعالیت کتابخانه های عمومی فارس در فضای مجازی


ادامه فعالیت کتابخانه های عمومی فارس در فضای مجازی

با توجه به تداوم طرح فاصله گذاری اجتماعی و عمل به توصیه های بهداشتی ستاد ملی کرونا، کتابخانه‌های عمومی استان فارس در هفته جاری دایرنخواهد بود و فعالیت های فرهنگی و آموزشی کتابخانه ها در فضای مجازی ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، با توجه به تداوم طرح فاصله گذاری اجتماعی و عمل به توصیه های بهداشتی ستاد ملی کرونا، کتابخانه‌های عمومی استان فارس در هفته جاری (تا پنجم اردیبهشت ماه) دایر نبوده و فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی کتابخانه‌ها همچنان در بستر فضای مجازی ادامه خواهد داشت.

با این حال، پیگیری ها برای فراهم کردن شرایط بازگشایی کتابخانه ها با در نظر گرفتن توصیه های بهداشتی در حال انجام است و بلافاصله ‍پس از فراهم شدن شرایط لازم، کتابخانه ها برای ارائه خدمات حضوری، مطابق قوانین و مقررات آغاز به کار خواهند کرد.

گفتنی است از اسفندماه سال گذشته با توجه به هشدارهای وزارت بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشکی و ستاد ملی کرونا، همزمان با تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی، کتابخانه‌های عمومی نیز ارائه خدمات فیزیکی به اعضا را تعطیل و فعالیت های فرهنگی و آموزشی را در بستر فضای مجازی ادامه داده اند.

پایان پیام/664

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام