زیرساخت‌های ارتباطی و فناوری استان‌ها نیاز به تقویت دارد


زیرساخت‌های ارتباطی و فناوری استان‌ها نیاز به تقویت دارد

کرمانشاه- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با مثبت دانستن تشکیل کمیته فناوری در ستاد اربعین بر تقویت زیرساخت‌های فناوری و ای تی استان‌ها تاکید کرد.

محمدابراهیم الهی تبار روز شنبه در ویدئو کنفرانس دبیر ستاد اربعین وزارت کشور با معاونان سیاسی امنیتی و اجتماعی استان‌های کرمانشاه، ایلام و خوزستان اعلام کرد: آبان ماه سال گذشته برای تدوین طرح جامع زیرساخت های اربعین در استان به مشاور سپرده شده که در مرحله نهایی قرار دارد.
وی با بیان اینکه تشکیل سامانه یکپارچه در مدیریت برنامه اربعین بسیار موثر خواهد بود، افزود: سال ۹۸ گزارشی مبسوط در مورد نیازهای زیرساختی استان به وزارت کشور ارایه شد و عقیده داریم که در استفاده از زیرساخت ها نیاز به هم افزایی و سامان بخشی دیده میشود.
معاون استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه عمده ارتباطات با استانها در موضوع مقابله با کرونا از مسیر سامانه های مجازی دنبال شد، تاکید کرد: باتوجه به نیاز بخش های زیرساختی ارتباطات و آی تی در استانها، اربعین فرصت مناسبی برای تقویت این بخش هاست.
در این نشست ویدئو کنفرانسی که کهریزی مدیرکل دفتر فنی استانداری کرمانشاه نیز حضور داشت، ایمانی مدیرکل ارتباطات وشبکه استانداری کرمانشاه نیز پیشنهاداتی را برای کمیته ارتباطات ستاد اربعین ارایه کرد.

مرز خسروی بعد از سال ها تعطیلی سال گذشته به روزی زائران اربعین حسینی بازگشایی شد.
مرز خسروی در ۳۰ کیلومتری شرق قصرشیرین واقع شده و نزدیکترین مرز کشورمان به عتبات عالیات است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022