موتورولا از تلفن همراه پرچم‌دار خود را رونمایی خواهد کرد


موتورولا از تلفن همراه پرچم‌دار خود را رونمایی خواهد کرد

ایتنا - موتورولا بالاخره پس از مدت‌ها انتظار آماده است که به بازار تلفن‌های همراه هوشمند رده‌بالا بازگردد. این برند لنوو اعلام کرد که قصد دارد در تاریخ 22 آوریل ساعت 8:30 شب به‌وقت‌ایران پرچم‌دار جدید خود را در قالب رخدادی مجازی رونمایی کند.

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که کمپانی موتورولا در تاریخ 22 آوریل از تلفن‌های همراه هوشمند سری اج خود رونمایی خواهد کرد.

به گزارش ایتنا و به نقل از engadget، موتورولا بالاخره پس از مدت‌ها انتظار آماده است که به بازار تلفن‌های همراه هوشمند رده‌بالا بازگردد. این شرکت اعلام کرد که قصد دارد در تاریخ 22 آوریل ساعت 8:30 شب به‌وقت‌ایران پرچم‌دار جدید خود را در قالب رخدادی مجازی رونمایی کند.

ویدیو عرضه‌شده در رابطه با این تلفن همراه هوشمند اطلاعات جدیدی را برای مخاطبان به نمایش درمیاورد. برای مثال صفحه‌نمایش انحنادار این همراه هوشمند خبر از آن می‌دهد که این دستگاه احتمالا همان اج پلاسی باشد که شایعه عرضه آن از چند هفته پیش اعلام شده بود.
موتورولا از تلفن همراه پرچم‌دار خود را رونمایی خواهد کرد

اگر اطلاعات افشا شده در رابطه با اج پلاس دقیق باشد می‌توان به‌صراحت اعلام کرد که سخت‌افزار و طراحی بسیار چشم‌نواز این تلفن همراه هوشمند نظر بسیاری از خریداران را جلب خواهد کرد. کناره‌های بدون حاشیه و صفحه‌نمایش انحنادار 6.7 اینچی این دستگاه در کنار برخورداری از پردازنده رده‌بالای اسنپ دراگون 865 و 8 الی 12 گیگابایت رم از مشخصات چشم‌گیر این پرچم‌دار جدید موتورولا است.

همچنین شایعه‌ها خبر می‌دهند که این تلفن همراه هوشمند از باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی، دوربین پشتی 108 مگاپیکسلی با سنسورهای زاویه باز و تلفوتو برخوردار است. همچنین نسخه استاندارد اج نیز با اسنپ دراگون 765 و 6 گیگابایت رم به بازار عرضه خواهد شد.

هنوز تاریخ عرضه و قیمت در نظر گرفته شده برای سری اج موتورولا مشخص نیست. درهرصورت موتورولا با اراده قوی به بازار تلفن‌های همراه رده‌بالا بازگشته است و برای موفقیت در این بازار رقابتی باید بتواند حریف‌های قدری مانند گلکسی اس 20 را کنار بزند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان