حسرت از دست دادن پنالتی در دربی سرخابی ها


حسرت از دست دادن پنالتی در دربی سرخابی ها

دربی با تمام بازی‌های دیگر متفاوت است، زیرا کری شدیدی میان 2 تیم است و هر کدام دوست دارند بازی را ببرند.

به گزارش افکارنیوز،

علی کریمی هافبک تیم فوتبال استقلال درباره پنالتی‌ای که در شهرآورد پایتخت برابر پرسپولیس از دست داد گفت: امسال شانس خوبی داشتم که در دربی گلزنی کنم، اما متاسفانه پنالتی ام گل نشد. شرایط سختی بود و پس از پنالتی گل خوردیم و عقب افتادیم. دربی با تمام بازی‌های دیگر متفاوت است، زیرا کری شدیدی میان ۲ تیم است و هر کدام دوست دارند بازی را ببرند.

حسرت از دست دادن پنالتی در دربی سرخابی ها

اگر در دربی پنالتی را بهتر می‌زدم دلم نمی‌سوخت

اخبار ورزشی- کریمی در ادامه گفت: وقتی پنالتی را از دست دادم حس خیلی بدی داشتم، اما وقتی که گل خوردیم و عقب افتادیم، حالم بدتر شد و ۲، ۳ هفته طول کشید تا خودم را پیدا کنم. بیرانوند یکی از برترین دروازه بانان ایران است، اما من خیلی بد پنالتی زدم و اگر خوب می‌زدم دیگر دلم نمی‌سوخت.

تلاش می‌کنم بهترین هافبک ایران شوم

در فصل‌های گذشته شرایط خوبی داشتم و این فصل هم بدون مصدومیت در ترکیب حضور داشتم. تمام تلاشم را می‌کنم تا عنوان برترین هافبک ایران را به دست بیاورم.

بیشتر وقتم را با فیلم دیدن می‌گذرانم

تمرینات ما هم مانند خیلی از تیم‌ها قبل از عید تعطیل شد و در حال حاضر تمریناتمان را در خانه دنبال می‌کنیم. در قرنطینه بیشتر وقتم را با فیلم دیدن می‌گذرانم. زیاد اهل مطالعه نیستم و اگر کتاب خیلی خوبی باشد شاید آن را بخوانم.

فضای مجازی پشت پرده‌ها را از بین برده و تنش‌ها را نمایان کرده است

فضای مجازی باعث شده دیگر مسئله‌ای پنهان نماند و تمام دعوا‌ها و توهین‌هایی که یک روز پشت پرده بود، اکنون نمایان شود. شاید شرایط مدیریتی در دیگر بخش‌ها هم بد باشد، اما مدیریت فوتبالی ما واقعا ضعیف‌تر است و همین باعث به وجود آمدن چالش و تنش در فوتبال شده است.

فوتبال پرطرفدار است و همه پیگیر آن هستند

فوتبال در اروپا صنعت پول سازی است و گردش مالی بالایی دارد. با این که در فوتبال ما پول چندانی رد و بدل نمی‌شود، اما تنش زیاد است، زیرا فوتبال رشته جذاب و پرطرفداری است که از طرفداران استقلال و پرسپولیس گرفته تا تیم‌های شهرستانی پیگیر آن هستند.

برای رسیدن به تیم ملی و بازی در جام جهانی قید حضور در اروپا را زدم

کریمی درباره دلایل جدایی اش از دینامو زاگرب گفت: سال قبل از جام جهانی می‌خواستم در تیمی باشم که بیشتر بازی کنم و در چشم باشم تا برای جام جهانی ۲۰۱۸ به تیم ملی دعوت شوم. آن زمان مربی دینامو زاگرب بلغارستانی بود و به من گفت خیلی در برنامه هایش جایی ندارم.

حسرت از دست دادن پنالتی در دربی سرخابی ها

می‌توانستم با تلاش و جنگندگی بیشتر در اروپا بمانم

می‌توانستم در کرواسی بمانم و بیشتر بجنگم و تلاش کنم، اما اشتباه کردم و جدا شدم که پس از آن هم با بدشانسی دچار آسیب دیدگی شدم و نتوانستم به تیم ملی برسم. چند بار خواستم با سرمربی صحبت کنم و بپرسم چرا به من بازی نمی‌دهد، اما هر بار پشیمان شدم و این اجازه را به خودم ندادم.

دوست ندارم به حاشیه بروم

او در واکنش به این که بازیکن بی حاشیه و آرامی است عنوان کرد: واقعا دوست ندارم به حاشیه بروم و راجع به من چیز‌های بدی بگویند. خیلی در فضای مجازی فعال نیستم، اما مراقب هستم که به حاشیه نروم. حواشی خوب یا بد در روند اشخاص تاثیر دارد، اما برای ما که فوتبالیست هستیم همه چیز در زمین رقم می‌خورد.

نمی‌توانم مصدومیت هایم را گردن قسمت و تقدیر بیندازم

بازیکن استقلال درباره مصدومیت‌های پی در پی خود در فصول قبل گفت: امسال شرایط خوبی داشتم و مصدوم نشدم، اما فصول قبل این طور نبود و حتی اوایل سال ۹۷ مصدوم شدم که باعث شد جام جهانی را از دست بدهم. قبل از جام ملت‌ها هم مصدوم شدم و چند بازی استقلال را هم از دست دادم که تیم نتایج خوبی نگرفت. نمی‌توانم مصدومیت هایم را گردن قسمت و تقدیر بیندازم، زیرا می‌توانستم بیشتر از خودم مواظبت کنم.

امیدوارم سعادتمند موفق باشد

قبل از عید فتح الله زاده سرپرست باشگاه شد، اما خیلی زود و بدون این که کاری کند رفت. اکنون هم سعادتمند مدیرعامل شده که تاکنون او را ندیده ام. فعلا که هیچ خبری از باشگاه نیست. امیدوارم سعادتمند در استقلال موفق باشد.

استراماچونی گفته بود با این شرایط نمی‌توانم بمانم

استراماچونی چند بار قبل از رفتن با ما صحبت کرد و گفت به مسئولان باشگاه هشدار می‌دهم، اما آن‌ها توجهی نمی‌کنند و جوابی نمی‌دهند. استراماچونی گفته بود پلیس ایتالیا بابت پولی که به حسابش واریز شده به او مشکوک است و به پولشویی متهم شده، اما باشگاه پیگیر وضعیتش نیست. او به ما گفت دیگر با این شرایط نمی‌تواند در استقلال بماند. با استراماچونی شرایط خوبی داشتیم و کاش در استقلال می‌ماند.

پرسپولیس شانس اصلی قهرمانی است

او در پاسخ به این سوال که در صورت نیمه تمام ماندن لیگ چه نتیجه‌ای باید رقم بخورد اظهار داشت: پرسپولیس روی کاغذ شانس بیشتری برای قهرمانی دارد، اما هنوز چیزی تمام نشده و یک سوم بازی‌ها باقی مانده است؛ بنابراین درست نیست که با این شرایط پرسپولیس قهرمان شود. ان شاالله لیگ ادامه پیدا می‌کند و آن موقع هر نتیجه‌ای رقم بخورد، قابل قبول است. فعلا شانس پرسپولیس بیشتر از بقیه تیم‌ها است.

استراماچونی شبیه کی روش بود

استراماچونی خیلی شبیه به کی روش بود، اما تجربه کی روش بیشتر بود و تقریبا تمام بازیکنان تیم ملی از او الهام می‌گرفتند. اگر قرار باشد بازیکنان آن دوره مربی شوند یا هر کار دیگری کنند، مسلما همکاری با کی روش روی آن‌ها تاثیر مثبتی گذاشته است. به شخصه می‌توانم بگویم کی روش از نظر فوتبالی و غیر فوتبالی خیلی روی من تاثیر گذاشت.

مجیدی در شرایط سختی هدایت استقلال را قبول کرد

مجیدی مربی جوانی است و سال گذشته هم در مقطع کوتاهی هدایت تیم را برعهده گرفت. مجیدی امسال کار سخت تری دارد و در شرایط سختی سرمربی شد. برای او آرزوی موفقیت و پیشرفت می‌کنم.

حسرت از دست دادن پنالتی در دربی سرخابی ها

توتی الگوی من است

بازیکنان بزرگی هستند که الگوی من هستند. من سعی می‌کنم بازی‌های آن‌ها را ببینم و از آن‌ها یاد بگیرم. توتی بازیکنی بود که علاقه زیادی به او داشتم. بهترین هافبک هجومی و تدافعی دنیا شاید دی بروینه و بوسکتس باشند.

کسانی که دستشان به دهنشان می‌رسد به دیگران کمک کنند

در حال حاضر اوضاع مردم خوب نیست و به خاطر فراگیری بیماری شرایط سختی را می‌گذرانند. بخش عمده‌ای از این مسائل به دولت بستگی دارد که می‌تواند تا حدود زیادی به بهبود شرایط کمک کند. کرونا شرایط برخی‌ها را سخت کرده و عده‌ای حتی در تهیه نان شب هم با مشکل مواجه هستند. غیر از مسئولان افرادی که دستشان به دهنشان می‌رسد هم باید به مردم کمک کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)