دستگیری دزد موتورسیکلت ها پشت کولر آبی یک ساختمان


دستگیری دزد موتورسیکلت ها پشت کولر آبی یک ساختمان

حوادث رکنا: سارق حرفه ای موتورسیکلت ها وقتی دید پلیس در تعقیب اش است پشت کولر پشت بام خانه اش پنهان شد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ مرتضی بیرانوند رییس کلانتری 106 نامجو گفت: در پی سرقت های متعدد موتورسیکلت از پارکینگ چند ساختمان، شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار ماموران قرار گرفت و تیمی از ماموران برای بررسی موضوع به محل های سرقت مراجعه کردند.

وی افزود: ماموران در بررسی دوربین های مداربسته تصویر یکی از سارقان سابقه دار که بارها از سوی کلانتری 106 نامجو دستگیر شده بود به دست آمد و در ادامه هماهنگی های لازم برای دستگیری متهم با مقام قضایی صورت گرفت.

این مقام پلیسی ادامه داد: ماموران با اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق به شناسایی پاتوق سارق سابقه دار شدند و عصر سه شنبه 26 فروردین ماه ماموران در عملیاتی ضربتی به مخفیگاه سارق جوان ورود پیدا کردند و مشخص شد که متهم برای فرار به پشت بام ساختمان رفته است.

رییس کلانتری 106 نامجو گفت: ماموران با حضور در پشت بام ساختمان متوجه پنهان شدن سارق پشت یکی از کولرها شدند که در این مرحله سارق با اطلاع از حضور پلیس با قمه ای که در دست داشت سعی بر فرار داشت که در عملیات پلیسی زمینگیر شد.

سرهنگ بیرانوند افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهم یک موتور سیکلت سرقتی که از منطقه نارمک به سرقت رفته بود نیز کشف شد و سارق جوان که راهی جز اعتراف نداشت به 20 فقره سرقت اعتراف کرد.

وی در پایان گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !