معمای کشف جسد در پراید سوخته


تهران (پانا) - همزمان با کشف جسد مردی روی صندلی خودروی پراید سوخته مدارکی به دست آمد که فرضیه وقوع جنایت را پررنگ کرد.

معمای کشف جسد در پراید سوخته

تهران (پانا) - همزمان با کشف جسد مردی روی صندلی خودروی پراید سوخته مدارکی به دست آمد که فرضیه وقوع جنایت را پررنگ کرد.

به‌گزارش ایران، ساعت ۴:۴۵ بامداد 27 فروردین به مأموران آتش‌نشانی اعلام شد که خودروی پرایدی در شهرک مسعودیه، خیابان قدیانی، کوچه موسویان دچار حریق شده و در حال سوختن است. با اعلام این خبر مأموران ایستگاه ۳۷ به اتفاق تیم نجات ۲ راهی محل حادثه شدند.
با حضور امدادگران آنها با خودروی پرایدی روبه‌رو شدند که در حال سوختن بود. پس از خاموش کردن آتش، آنها با جسدی روی صندلی عقب خودرو مواجه شدند که به شدت دچار سوختگی شده بود.
بدنبال کشف جسد و اطلاع مأموران کلانتری 169 مشیریه، گزارش این آتش‌سوزی مرگبار به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد. بدین‌ترتیب تحقیق برای رسیدگی به این موضوع از سوی بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تهران آغاز شد.
در بررسی‌های اولیه متخصصان پزشکی قانونی اعلام کردند که جسد متعلق به مردی حدوداً 20 تا 25 ساله است. یکی از همسایه‌ها که به آتش‌نشانی خبر داده بود در تحقیقات گفت: ساعت 4:10 صبح بود که برای نماز از خواب بیدار شدم. به حیاط رفتم تا وضو بگیرم که متوجه بوی سوختگی شدم. فکر کردم خانه یکی از همسایه‌ها آتش گرفته، فوراً وارد خیابان شدم که یک دفعه دیدم خودروی پرایدی که در نزدیکی خانه‌مان پارک است آتش گرفته است. بلافاصله به آتش‌نشانی خبر دادم و با کمک همسایه‌ها تا رسیدن ماموران آتش‌نشانی شیشه عقب را شکستیم و با آب شروع به خاموش کردن خودرو کردیم. مردی نیمه جان روی صندلی عقب بود.
یکی دیگر از همسایه‌ها نیز گفت: شب گذشته وقتی به خانه برگشتم این خودروی پراید سفید را در کوچه دیدم که دو مرد جوان داخل آن بودند.

خودروی سرقتی
مأموران با استعلام شماره پلاک پراید دریافتند که خودرو دو روز قبل به سرقت رفته است. بدین ترتیب این احتمال مطرح شد که مرد جوان سارق باشد.
در گام دیگر تحقیقات مأموران در بازبینی یکی از دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه دریافتند مرد جوانی حدود ساعت 4 صبح همان روز از خودروی پراید پیاده شده و پس از قفل کردن درهای خودرو، به سمت خیابان می‌رود. اما دوباره بر می‌گردد و داخل ماشین را نگاه می‌کند و باز به سمت خیابان می‌رود و آنجا را ترک می‌کند.

تحقیقات برای رازگشایی
باتوجه به اینکه احتمال قتل مرد ناشناس وجود دارد، بازپرس واحدی از شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تهران دستور بازبینی دوربین‌های دیگر اطراف محل حادثه و بدست آوردن تصویر مرد جوان که متهم اصلی پرونده است را صادر کرد. همچنین دستور داد جسد برای مشخص شدن علت اصلی مرگ و تعیین هویت به پزشکی قانونی انتقال داده شود. از مأموران اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت نیز خواست با تحقیق از صاحب خودروی سرقتی و بررسی‌های دیگر راز این معمای مرگبار را فاش کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید