تحویل اولین سری تیبا 2 پلاس؛ قیمت 90 میلیون!


بخش فنی تیبا 2 پلاس دست نخورده باقی مانده اما در بخش بیرونی اتومبیل می‌توانیم به نصب برچسب کراس بر روی درب جلو اتومبیل و همچنین حاشیه استیل جلوپنجره اتومبیل باشیم و همچنین از پیشرفت‌های دیگر ظاهر اتومبیل می‌تواند سنسور دنده عقب، رینگ اسپرت، ریل سقفی و همچنین دیفیوزر‌های سپر جلو و عقب باشیم تا این خودرو با ظاهری اسپرت به نظر برسد

اولین سری از خودرو تیبا ۲ پلاس به دست مشتریان شرکت سایپا رسیده است.
به گزارش ایران جیب، بخش فنی این خودرو دست نخورده باقی مانده و همچنان شاهد یک پیشرانه چهار سیلندر ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی با حداکثر خروجی قدرت ۸۰ اسب بخاری در دور موتور ۵۵۰۰ و همچنین خروجی گشتاور ۱۲۶ نیوتن متری در دور موتور ۴۰۰۰ باشیم که برای ارسال نیروی خود از یک جعبه دنده ۵ سرعته دستی استفاده خواهد کرد.

تحویل اولین سری تیبا 2 پلاس؛ قیمت 90 میلیون!

باتوجه به تصاویر جدیدی که از خودروی تیبا ۲ پلاس منتشر شده است، در بخش بیرونی اتومبیل می‌توانیم به نصب برچسب کراس بر روی درب جلو اتومبیل و همچنین حاشیه استیل جلوپنجره اتومبیل باشیم و همچنین از پیشرفت‌های دیگر ظاهر اتومبیل می‌تواند سنسور دنده عقب، رینگ اسپرت، ریل سقفی و همچنین دیفیوزر‌های سپر جلو و عقب باشیم تا این خودرو با ظاهری اسپرت به نظر برسد. طرح جدید آینه‌های این خودرو برگرفته از خودرو کوییک می‌باشد.

تحویل اولین سری تیبا 2 پلاس؛ قیمت 90 میلیون!

در داخل کابین هم اول از همه یک صفحه نمایشگر نصب شده در بالاترین قسمت داشبورد و کنسول مرکزی جلب توجه می‌کند و در ادامه می‌توانیم به روکش‌های چرم صندلی و همچنین کفپوش‌های قالبی شرکتی در زیر پای سرنشینان اشاره داشت. دیگر بخش‌های داخل کابین هم نسبت به نسخه اصلی تغییرات چندانی به خود ندیده است. دوربین دنده عقب نیز از آپشن‌های جدید این خودرو محسوب می‌شود. این خودرو که با قیمت حدود 65 میلیونی عرضه شده بین ۹۰ تا ۹۲ میلیون تومان در بازار قیمت دارد.

تحویل اولین سری تیبا 2 پلاس؛ قیمت 90 میلیون!

تحویل اولین سری تیبا 2 پلاس؛ قیمت 90 میلیون!

سایر خبر های مفید در 3 روز گذشته

خودکشی مادر و پسر به دنبال فوت پدرخانواده بر اثر کرونا | 2.3 هزار استفاده از طلای دست دوم باعث انتقال بیماری های پوستی می شود / تعطیلی کارگاههای تولیدی با خرید طلای بی اجرت | 4.7 هزار وضعیت کرونا در کشور؛ موج جدید اپیدمی در ۳ استان | 2.1 هزار قیمت‌ های نجومی پراید در فضای مجازی! | 1.5 هزار مجازات ازدواج دوم بدون اجازه همسر اول چیست؟ | 2.4 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خودروساز معروف موبایل می‌سازد!/ عکس