یک‌هزار بسته حمایتی بین اقشار نیازمند بازرگان توزیع شد


 یک‌هزار بسته حمایتی بین اقشار نیازمند بازرگان توزیع شد

ارومیه- ایرنا- فرماندار ماکو گفت: با همکاری و مشارکت خیّران شهر بازرگان، یک‌هزار بسته حمایتی بین اقشار آسیب‌دیده از بیماری کرونا و افراد نیازمند شهر و روستاهای این شهر مرزی توزیع شد.

حسین عباسی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اقلام معیشتی با تلاش موسسه خیریه حضرت رقیه (س) شهربازرگان و در راستای مبارزه با بیماری کرونا و حمایت از خانواده‌های بی‌بضاعت توزیع شد.

وی ارزش این میزان بسته‌ها را چهارمیلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این بسته‌ها شامل انواع مواد غذایی، مواد شوینده و ضدعفونی‌کننده است.

وی با قدردانی از خیّران و مراکز نیکوکاری این شهر، از آنان خواست تا اقدامات خیرخواهانه و خداپسندانه خود را در راستای قطع زنجیره شیوع کرونا را همچنان ادامه دهند.

فرماندار ماکو با بیان اینکه خیّران شهر بازرگان کالای بهداشتی به مبلغ ۹۵۰ میلیون ریال به مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی شهر اهدا کردند، گفت: این اقلام شامل ماسک، تب سنج، کاور و پتو بود.

وی بیان کرد: همچنین خیّران بازرگانی یک دستگاه ساکشن، ۲ دستگاه مانیتورینگ و چندین تحت همراه با تجهیزات جانبی در کنار اقلام و لوازم حفاظتی برای کارکنان کادر پزشکی مستقر در مرکز خدمات جامع سلامت شبانه‌روزی این شهر، کمک کردند.

شهرمرزی بازرگان از بخش های شهرستان ماکو در شمال آذربایجان غربی واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها