فعالان کانون های مساجد اهل تسنن در خط مقدم خدمت رسانی به نیازمندان


فعالان کانون های مساجد اهل تسنن در خط مقدم خدمت رسانی به نیازمندان

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نبی رحمت گفت: فعالان کانون های مساجد اهل تسنن در خط مقدم خدمت رسانی به نیازمندان قرار دارند و تاکنون در زمینه تامین ماسک، مواد ضدعفونی و مایحتاج آنها اقدام های خوبی انجام شده است.

افندی «یاور مرادی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: فعالان کانون های مساجد اهل تسنن در خط مقدم خدمت رسانی به نیازمندان قرار دارند و تاکنون در زمینه تامین ماسک، مواد ضدعفونی و مایحتاج آنها اقدام های خوبی انجام شده است.

امام جمعه شهر عنبران و مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نبی رحمت تصریح کرد: از ابتدای شروع بیماری کرونا در سطح جامعه فعالان کانون های مساجد شهر عنبران با پشتکار و تلاش همت بزرگی برای کمک به نیازمندان و محرومان داشته اند.

این مقام مسئول اظهار داشت: با ایجاد یک کارگاه تولید ماسک تاکنون بیش از 2 هزار ماسک تولید شد و به صورت رایگان در اختیار اهالی و نیازمندان قرار گرفت.

افندی مرادی افزود: در زمینه توزیع مواد ضدعفونی دست نیز تاکنون 250 بسته در اختیار خانواده های نیازمند قرار گرفته تا نیازهای اولیه به مواد بهداشتی به خوبی تامین شود.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نبی رحمت بیان کرد: پس از بیانات مقام معظم رهبری در خصوص دستگیری از نیازمندان به همت خیرین و فعالان کانون های مساجد شهر عنبران 60 بسته گوشت تهیه و در اختیار نیازمندان شهر قرار گرفت.

وی یادآور شد: با همکاری فعالان کانون های مساجد و فرشتگان هلال نیز 25 بسته مواد غذایی در اختیار نیازمندان شهر عنبران قرار گرفت.

افندی مرادی تاکید کرد: ضدعفونی مساجد و مراکز فرهنگی شهر عنبران از دیگر فعالیت های مهم در راستای کمک به جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در شهر عنبران است که به صورت خودجوش و جهادی انجام شده است.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نبی رحمت اذعان داشت: در روزهای سختی و دشواری قرار گرفته ایم و به یاری الهی در تلاش هستیم تا در کنار مدافعان سلامت بتوانیم به مردم یاری رسان باشیم.

افندی مرادی خاطر نشان کرد: برنامه های فرهنگی و اجتماعی شهر عنبران نیز با قوت و همراهی جوانان جهادی به صورت مجازی در شبکه های مجازی پیگیری و ادامه دارد.

پایان پیام/365

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر