​اهدای نشان طلای جایزه جهانی موسیقی به «عبدالحسین مختاباد»


​اهدای نشان طلای جایزه جهانی موسیقی به «عبدالحسین مختاباد»

رسانه نوا – عبدالحسین مختاباد خواننده ایرانی، نشان طلای رقابت‌های 2020 جایزه موزیک جهانی را برای اثر «از شرم در حجاب»، کسب کرد. این نخستین بار است که یک ایرانی در این رقابت‌ها جایزه طلایی می‌گیرد. به گزارش رسانه نوا، سایت جایزه جهانی موسیقی ضمن اعلام تمامی برندگان سال 2020 روی خروجی خود نام و تصویر عبدالحسین مختاباد را نیز در میان نه برنده اصلی...


رسانه نوا – عبدالحسین مختاباد خواننده ایرانی، نشان طلای رقابت‌های ۲۰۲۰ جایزه موزیک جهانی را برای اثر «از شرم در حجاب»، کسب کرد. این نخستین بار است که یک ایرانی در این رقابت‌ها جایزه طلایی می‌گیرد.

به گزارش رسانه نوا، سایت جایزه جهانی موسیقی ضمن اعلام تمامی برندگان سال ۲۰۲۰ روی خروجی خود نام و تصویر عبدالحسین مختاباد را نیز در میان نه برنده اصلی جایزه طلایی قرار داده است.

همچنین از ایران «سینا علم» برای نوازندگی در آلبوم «کمانه‌رو» و «احمد میرمعصومی» برای آهنگسازی آلبوم «نوازش لحظه‌ها» در جمع صد نفری قرار دارند که نشان نقره دریافت کردند. همچنین «حامد حافظی» برای تکنوازی سنتور در آلبوم «از برگ‌ها» و «شاهین یوسف‌زمانی» برای آهنگسازی قطعه «صبح»، در میان ۵۰ نفری قرار دارند که نشان برنز گرفته‌اند.

جایزه جهانی موسیقی از سال ۲۰۱۱ تاسیس شده و هر ساله به نه نفر نشان طلا، به صد نفر نشان نقره و به ۵۰ نفر نشان برنز اعطا می‌کند و در طی همین مدت کوتاه توانست خود را به عنوان نهادی معتبر و بین‌المللی برای معرفی موزیسین‌های مستقل بشناساند.

سال گذشته «مسعود رضایی» جایزه نقره‌ای این رقابت‌ها را از آن خود کرده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موسیقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس