لبه‌های خمیده و آرایه دوربین متفاوت برای ال‌جی G9 اج


لبه‌های خمیده و آرایه دوربین متفاوت برای ال‌جی G9 اج

ایتنا - طراحی این تلفن همراه هوشمند رازآلود با 2 مؤلفه جدید همراه خواهد بود: طراحی «3D Arc Design » و دوربین که لنز اصلی در قسمت بالایی و سمت چپ دستگاه قرار می‌گیرد و دو لنز دیگر در پایین آن جای‌داده خواهند شد.

کمپانی ال‌جی تلفن همراه هوشمند آینده خود به نام احتمالی G9 اج را با طراحی انحنادار و آرایه دوربین بسیار زیبا به بازار عرضه خواهد کرد

به گزارش ایتنا و به نقل از engadget، لغو کنگره جهانی موبایل در پی شیوع ویروس کرونا موجب شد که تاریخ‌های تعیین‌شده برای عرضه تلفن‌های همراه هوشمند هر کمپانی تغییراتی زیادی داشته باشد.

بااین‌حال به نظر می‌رسد که ال‌جی در این میان سعی دارد که در آینده‌ای نه‌چندان دور همراه هوشمند جدیدی را به بازار عرضه کند و تیزر آن را هم افشا کرده است.

به نظر می‌رسد که ویدیو یادشده معرفی‌نامه نسل بعدی سری G ال‌جی باشد چراکه این کمپانی به‌تازگی با عرضه V60 Thinq خط تولید سری V تلفن‌های همراه هوشمند خود را به‌روزرسانی کرده است.
لبه‌های خمیده و آرایه دوربین متفاوت برای ال‌جی G9 اج

درهرصورت طراحی این تلفن همراه هوشمند رازآلود با 2 مؤلفه جدید همراه خواهد بود. یکی از آن‌ها طراحی «3D Arc Design » است که در آن هر دو صفحه‌نمایش و بدنه پشتی این همراه هوشمند انحنادار خواهند بود و ال‌جی مدعی شده است که این طراحی نه‌تنها بسیار زیباست بلکه موجب می‌شود که کاربر به هنگام استفاده از این دستگاه احساس راحتی داشته باشد.

بخش بعدی مربوط به دوربین این همراه هوشمند است. ازآنجایی‌که قدرت مگاپیکسلی لنز دوربین آن چنگی به دل نمی‌زند اما ال‌جی تصمیم گرفته است که طراحی موقعیت قرارگیری آرایه دوربین این دستگاه را تا حد ممکن جذاب کند. به‌این‌ترتیب لنز اصلی در قسمت بالایی و سمت چپ دستگاه قرار می‌گیرد و دو لنز دیگر در پایین آن جای‌داده خواهند شد.

علاوه بر این شایعات اخیر پیرامون این دستگاه حاکی از آن هستند که این تلفن همراه هوشمند با نام تجاری جدید در تاریخ 15 ماه مه به بازار عرضه می‌شود. همچنین از قابلیت‌های دیگر این دستگاه می‌توان به پشتیبانی از فناوری 5G و پردازنده اسنپ دراگون 765 اشاره کرد. به‌این‌ترتیب به‌زودی می‌فهمیم که این شایعه‌ها صحت دارند یا خیر.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی