بهترین بازی های open world رایگان برای اندروید و iOS


بهترین بازی های open world رایگان برای اندروید و iOS

رسانه کلیک – بازی های open world رایگان برای اندروید و iOS که به نام بازی‌های جهانی مشهور هستند، بازی‌هایی هستند که مردم سراسر دنیا بدون محدودیت به آن‌ها دسترسی دارند و می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. در این مطلب و مطالب آینده به معرفی فهرستی از بهترین بازی های open world رایگان برای اندروید و iOS […] نوشته بهترین بازی های open world رایگان...

رسانه کلیک – بازی های open world رایگان برای اندروید و iOS که به نام بازی‌های جهانی مشهور هستند، بازی‌هایی هستند که مردم سراسر دنیا بدون محدودیت به آن‌ها دسترسی دارند و می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

در این مطلب و مطالب آینده به معرفی فهرستی از بهترین بازی های open world رایگان برای اندروید و iOS خواهیم پرداخت.

Nimian Legends: BrightRidge

بهترین بازی های open world رایگان برای اندروید و iOSاین بازی یکی از بازی‌های جذاب و زیبایی است که به عقیده بسیاری رقیب سرسختی برای برترین بازی‌های کامپیوتری تولید شده در سراسر جهان محسوب می‌شود. کاربر در این بازی می‌تواند آزادانه در دنیای طراحی شده بازی بچرخد و از جایی که دوست دارد عکس بگیرد. می‌تواند داستان بازی را تغییر دهد و داستان منحصر به فرد خود را ایجاد کند. این بازی برای هر فرد با هر سلیقه انتخاب مناسبی است.

دانلود برای Android

دانلود برای iOS

MadOut2 BigCityOnline

بهترین بازی های open world رایگان برای اندروید و iOSاین بازی از جمله بازی‌های مشابه به بازی‌های جذاب و هیجان انگیز مثل GTA و یا Need For Speed است. شما می‌توانید قدرت خارق‌العاده‌ای را با استفاده از امکانات این بازی ایجاد کنید و هرجایی که دوست دارید رانندگی کنید. در این 100 بازیکن هم‌زمان می‌توانند با یکدیگر مسابقه بدهند. در واقع کاربر می‌تواند تیم خود را تشکیل دهد و لحظات جذاب و هیجان انگیزی را سپری کند. بازی MadOut2 یکی از مهیج‌ترین بازی‌هایی است که تاکنون طراحی شده است.

دانلود برای Android

دانلود برای iOS

Off the Road

بهترین بازی های open world رایگان برای اندروید و iOSاین بازی نیز یکی دیگر از بازی‌های رانندگی اما از نوع جاده‌ای است که کاملاً جدید است. در این بازی می‌توانید رانندگی قایق، قطار و یا بالگرد یا وسایل نقلیه چرخ‌دار مثل کامیون‌های غول آسا را بر عهده بگیرید و با سایرین مسابقه دهید. هر وسیله نقلیه ویژگی‌ها و امکانات متمایز و منحصر به فردی دارد و بر همین اساس چالش‌های مسابقه نیز متفاوت خواهد بود. این بازی برای افرادی که عاشق ماجراجویی در جاده‌های پر پیچ و خم هستند، انتخاب مناسبی است.

دانلود برای Android

دانلود برای iOS

Second Galaxy

بهترین بازی های open world رایگان برای اندروید و iOSاین روزها بازی‌‌های کامپیوتری فضایی یکی از پر طرفدارترین بازی‌های شناخته شده در میان کاربران هستند. Second Galxy می‌تواند گزینه مناسبی برای کاربرانی باشد که علاقه‌مند به اکتشاف در فضا هستند. هزاران کهکشان، سفینه‌های فضایی از کوچک گرفته تا عظیم‌الجثه و نبردهایی شبیه به آنچه در جنگ ستارگان رخ می‌دهد، همه آن چیزی است که در این بازی به آن دسترسی خواهید داشت. فضای بازی بسیار زیبا طراحی شده است. این بازی برای کسانی که به علوم فضایی و مسائل مربوط به آن علاقه‌مند هستند، انتخاب و گزینه مناسبی است.

دانلود برای Android

دانلود برای iOS

Tempest Pirate Action RPC

بهترین بازی های open world رایگان برای اندروید و iOSاین بازی برای علاقه‌مندان به پهنه اقیانوس‌‌ها طراحی شده است. اگر از نبرد با موشک‌ها خسته شده‌اید می‌توانید این بازی را روی گوشی خود نصب کنید و از آرامشی که در اقیانوس و فضای بازی حکم‌فرما است لذت ببرید. این بازی داستان دزدان دریایی است. شخصیت اصلی بازی یک دزد دریایی است که می‌تواند خدمه کشتی و نوع کشتی خود را انتخاب کند و ماموریت‌های هیجان انگیزی را به سرانجام برساند. کاربر در نقش دزد دریایی می‌تواند کشیت را هدایت کند، شلیک‌های خارق‌العاده‌ای انجام دهد و در پایان از پیروزی لذت ببرد.

دانلود برای Android

دانلود برای iOS

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرستار سنگدل پس از قتل فجیع پیرزن پسر معلولش را در اتاق زندانی کرد / کشف جسد در کمد دیو...