«زی» نامزد یکی از معتبرترین جوایز جهانی تبلیغات شد


«زی» نامزد یکی از معتبرترین جوایز جهانی تبلیغات شد

برند «زی» با تکیه بر توان فنی و دانش ایرانی، برای پرکردن خلاء حاصل از توقف واردات برخی محصولات بهداشتی تولید شده است.

شرکت «زرسیما» در خلاء ایجاد‌شده در نتیجه‌ی تحریم‌ها و هم‌زمان با قطع امکان واردات محصولات بهداشتی و آرایشی، برند جدید «زی» را به‌تازگی تولید و وارد بازار کرده‌است. این برند با تکیه بر توان فنی و دانش ایرانی در شرایط سخت کنونی اقتصاد، و با هدف ایجاد ممتازترین محصول ایرانی در صنعت بهداشت و زیبایی تولید شده‌است.

افتخار نامزدی در لیست منتخب جشنواره ۲۰۲۰ «تبلیغات نیویورک» در دو زیرشاخه «دیزاین برند» و «هویت سازمانی»، در میان صدها برند مطرح بین‌المللی که در این جشنواره شرکت‌کرده‌اند، نشان‌ می‌دهد که این برند در مسیر درستی در راستای رسیدن به هدفش گام‌ برمی‌دارد.

«زی» نامزد یکی از معتبرترین جوایز جهانی تبلیغات شد

این موفقیت مدیون متخصصین برجسته ای است که در زمینه های زیر برند «زی» را یاری کردند: مدیر دیزاین: میترا شاهسوند - مدیر مارکتینگ: پریسا آقاخانی - مدیر برند: نبراس حسینی - کپی‌رایتر: رضا اسلام‌پناه - موسیقی و جینگل: کریستف رضاعی - تصویرسازی دیجیتال: حمید دانشفر - تصویرسازی داستان برند: صبا نصیری - عکاسی پرتره‌ها: علیرضا فانی - طراح گرافیک ارشد: مرضیه پردل - طراح گرافیک: بهاره بالغ‌نژاد، شقایق بوند - گرافیک اجرایی: حامد شعبانی صمغ آبادی - مدیر مشتریان: فرناز موسوی - مدیر ارتباطات بین‌الملل: هومن یگانی - تولید ویدیوهای اینستاگرام: شبکه آفتاب - تولید ویدئوی معرفی پروژه: استودیو خلاق مودندو

«زی» نامزد یکی از معتبرترین جوایز جهانی تبلیغات شد

یکی از ارکان استراتژیک برند «زی»، شفافیت و صداقت با مصرف‌کنندگان است و در این راستا، بسته‌بندی‌ها با کمترین استفاده از حروف لاتین شکل گرفته‌اند. برروی کلیه‌ی بسته‌بندی‌های این محصول، جمله‌ی «با سربلندی ایرانی» به‌چشم می‌خورد که میتوانید در ویدئوی معرفی پروژه ببینید.

«زی» نامزد یکی از معتبرترین جوایز جهانی تبلیغات شد

برندگان اول تا سوم این جشنواره در تاریخ ۱۳ اردیبهشت‌ماه اعلام خواهند گردید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سه قانون شوپنهاور برای کسب موفقیت در زندگی