تاثیر حرکات شکم و پهلو بر زیبایی اندام


تاثیر حرکات شکم و پهلو بر زیبایی اندام

رییس انجمن بادی بیوتی بلی خوزستان گفت: حرکات بادی بیوتی بلی یا همان حرکات شکم و پهلو، به سوزاندن کالری و کمک به زیبایی شکم و پهلو و کاهش سایز در این نواحی کمک بسزایی می کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، فاطمه عبدالوند اظهارکرد: بادی بیوتی بلی یا همان حرکات شکم و پهلو دارای ۳۸۵ حرکت است و افراد در هر سنی می توانند این حرکات ورزشی را انجام دهند. حتی افرادی که به طور مثال دچار کمردرد، دیسک گردن و زانو درد هستند نیز می توانند از حرکات اصلاحی بادی بیوتی بلی استفاده کنند.

وی بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و اعلام سازمان های مربوطه جهت قرنطینه خانگی به منظور قطع زنجیره ویروس کرونا و مبارزه با شیوع این ویروس و از طرفی اعلام وزارت ورزش و جوانان مبنی بر تعطیلی باشگاه ها و اماکن ورزشی، لازم است که ورزشکاران به منظور حفظ آمادگی جسمانی و خانواده ها به منظور حفظ سلامت روحی و جسمانی در این ایام که ممکن‌ است منجر به کم تحرکی افراد نیز شود، به ورزش های متناسب با محیط خانه بپردازند. با توجه با این که ورزش بادی بیوتی بلی، ورزش متناسب برای تمام سنین و آحاد جامعه است و با کمترین تجهیزات در محیط خانه قابل اجرا است، پیشنهاد می کنم افراد برای حفظ آمادگی عمومی خود، این حرکات را در محیط خانه انجام دهند.

رییس انجمن بادی بیوتی بلی خوزستان با بیان این که یکی از مزایای این رشته، علاوه بر سوزاندن کالری بالا، کمک به زیبایی شکم و پهلو و کاهش سایز در این نواحی است، افزود: حرکات شکم و پهلو، هم به صورت ایستاده و هم به صورت خوابیده انجام می شوند و با انجام این حرکات به نوعی تمام عضلات بدن درگیر شده و اثر بسزایی در زیبایی اندام افراد به ویژه در نواحی شکم و پهلو دارد.

وی با اشاره به زمانی که صرف انجام حرکات شکم و پهلو می شود، گفت: زمان انجام این ورزش ۶۰ دقیقه است و افرادی که بادی بیوتی را طی ۲۴ جلسه به صورت ممتد انجام دهند، ۲۰ تا ۳۰ درصد تغییر شگفت انگیز را در اندام خود شاهد خواهند بود. درست است که از حرکات شکم و پهلو صحبت می کنیم ولی در واقع با انجام این حرکات، تمام اندام فرد از جمله بازوها درگیر می شوند و فرد می تواند شاهد تغییرات در تمام اندام خود باشد. البته نقطه ای که در این ورزش روی آن تمرکز داریم، شکم و پهلوها هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس