خرید و فروش امتیاز طرح ملی مسکن غیرقانونی است/ متخلفان تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند


وزارت راه وشهرسازی اعلام کرد:واگذاری و انتقال امتیاز مسکن ملی به غیر، تحت هر یک از عناوین حقوقی، غیرمعتبر و ممنوع است و بر اساس مقررات پیگرد قانونی دارد.

به گزارش سایت طلا ، معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «ثبت‌نام اولیه طرح اقدام ملی مسکن ارزش معاملاتی ندارد و خرید و فروش آن غیر قانونی است و ثبت نام در سامانه به معنای عضویت یا تخصیص واحد نیست و چه بسا پس از بررسی شرایط قانونی فرد ثبت‌نام کننده غیر واجد شرایط تشخیص داده شود و به این ترتیب مدارک آن از جمله کد رهگیری و ... فاقد هر گونه ارزش است. بنابراین، خرید و فروش آن فقط باعث از بین رفتن سرمایه خریدار است.

خرید و فروش امتیاز طرح ملی مسکن غیرقانونی است/ متخلفان تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند

امتیاز این قبیل افراد باطل می‌شود، همچنین واگذاری و انتقال امتیاز مسکن ملی به غیر تحت هر یک از عناوین حقوقی، غیرمعتبر و ممنوع است و بر اساس مقررات پیگرد قانونی دارد.

در صورت مبادرت به واگذاری امتیاز به غیر، علاوه بر اقدام قانونی علیه افراد متخلف، امتیاز آن‌ها باطل و افراد خریدار نیز از هیچ حقوقی بهره‌مند نخواهند شد. برگه پرینت ثبت‌نام اولیه طرح اقدام ملی مسکن ارزش معاملاتی ندارد و خرید و فروش آن غیر قانونی است.»

سایر خبر های مفید در 3 روز گذشته

مجازات ازدواج دوم بدون اجازه همسر اول چیست؟ | 1.5 هزار بدهی ۱۱ میلیارد دلاری ایران/۴.۷ میلیارد دلار سررسید شد | 14.2 هزار محصولات جدید ایران خودرو که امسال به بازار می آیند+تصاویر | 7.5 هزار چگونه یک پست اینستاگرامی را استوری کنیم؟ | 2.2 هزار پیشرفت ۹۳ درصدی مسکن مهر و اتمام آن تا پایان سال | 2.3 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان