تداوم خدمات غیر حضوری خانه موسیقی برای اعضا


تداوم خدمات غیر حضوری خانه موسیقی برای اعضا

رسانه نوا – ساختمان شماره 1 خانه موسیقی از روز شنبه 23 فروردین ماه آغاز به فعالیت کرده و در راستای طرح فاصله گذاری اجتماعی خدمات غیر حضوری ارائه می دهد. به گزارش رسانه نوا به نقل از  سایت خانه موسیقی، ساختمان شماره 1 خانه موسیقی از روز شنبه 23 فروردین ماه تا ساعت 14 باز است و برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در راستای طرح فاصله گذاری اجتماعی...


رسانه نوا – ساختمان شماره ۱ خانه موسیقی از روز شنبه ۲۳ فروردین ماه آغاز به فعالیت کرده و در راستای طرح فاصله گذاری اجتماعی خدمات غیر حضوری ارائه می دهد.

به گزارش رسانه نوا به نقل از سایت خانه موسیقی، ساختمان شماره ۱ خانه موسیقی از روز شنبه ۲۳ فروردین ماه تا ساعت ۱۴ باز است و برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در راستای طرح فاصله گذاری اجتماعی خدمات غیر حضوری به اعضا ارائه می گردد.

اعضای خانه موسیقی برای امور اداری نظیر صدور کارت عضویت، عضویت، بیمه تأمین اجتماعی و …می توانند با شماره های ۶۶۹۱۷۷۱۱ و ۶۶۹۱۷۷۱۲ از شنبه تا چهارشنبه تا ساعت ۱۴ تماس حاصل نمایند و جهت حفظ سلامت خود و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از مراجعه حضوری اجتناب نمایند.

کارت های عضویت آن دسته از اعضایی که نسبت به تکمیل پرونده و پرداخت حق عضویت خود در هفته های اخیر اقدام کرده بودند نیز به ترتیب با هماهنگی برای ایشان ارسال خواهد شد.

اعضای خانه موسیقی جهت تمدید عضویت و دریافت کارت عضویت هوشمند باید درسامانه جامع هنرمندان با نشانی www.iranhmusic.ir/crm ثبت نام کرده و با وارد کردن نام کاربری(کدملی) و کلمه عبور (کدعضویت مندرج بر روی کارت قدیمی) اطلاعات لازم از جمله بارگذاری عکس پرسنلی، تکمیل اطلاعات مربوط به تماس، وارد کردن مشخصات به لاتین،آثار،تخصص ها و… را ثبت نمایند.

اعضا پس از ثبت اطلاعات خواسته شده در سامانه با خانه موسیقی تماس حاصل نمایند تا نسبت به تأیید اطلاعات مربوطه و همچنین تحویل کارت های عضویت هماهنگی لازم صورت پذیرد .

همچنین اعضا می توانند در خصوص امور اداری درخواست خود را در ساعات اداری به واتس‌آپ خانه موسیقی به شماره ۰۹۳۶۴۱۱۳۱۰۰ ارسال نمایند تا در اسرع وقت رسیدگی گردد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موسیقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در