گوشی جدید ال جی استایل 3 رونمایی شد؛ میان‌رده‌ای با اسنپدراگون 845!


گوشی جدید ال جی استایل 3 رونمایی شد؛ میان‌رده‌ای با اسنپدراگون 845!

رسانه کلیک – شرکت ال جی مشخصاتی از جدیدترین گوشی خود در کشور ژاپن رونمایی کرد. ال جی استایل 3 به پردازنده اسنپدراگون 845 و نمایشگر 6.1 اینچی مجهز شده و قیمت 350 دلاری دارد. اگرچه اسنپدراگون 845 یک پردازنده قدیمی است اما همچنان پرچمدار حساب می‌شود. این چیپست می‌تواند با چیپست‌های سری اسنپدراگون 700 […] نوشته گوشی جدید ال جی استایل 3 رونمایی شد؛...

رسانه کلیک – شرکت ال جی مشخصاتی از جدیدترین گوشی خود در کشور ژاپن رونمایی کرد. ال جی استایل 3 به پردازنده اسنپدراگون 845 و نمایشگر 6.1 اینچی مجهز شده و قیمت 350 دلاری دارد.

اگرچه اسنپدراگون 845 یک پردازنده قدیمی است اما همچنان پرچمدار حساب می‌شود. این چیپست می‌تواند با چیپست‌های سری اسنپدراگون 700 رقابت کند و حتی در زمینه پردازنده گرافیکی عملکرد بهتری از پردازنده‌های میان رده کنونی دارد.

گوشی جدید ال جی از 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد؛ البته گوشی می‌تواند از کارت حافظه با حداکثر ظرفیت 512 گیگابایت نیز پشتیبانی کند.

ال جی استایل 3 به صفحه نمایش 6.1 اینچی با فناوری OLED و رزولوشن +QHD مجهز شده است. در بالا وسط صفحه نمایش این گوشی هوشمند یک برش به چشم می‌خورد که دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در آن قرار دارد.

گوشی جدید ال جی استایل 3 رونمایی شد؛ میان‌رده‌ای با اسنپدراگون 845!

در پشت این گوشی از دو دوربین 48 مگاپیکسلی و یک سنسور 5 مگاپیکسلی تشخیص همق استفاده شده است. این تعداد دوربین در گوشی جدید ال جی در مقابل دیگر گوشی‌های میان‌رده (که معمولا سه یا چهار دوربین دارند)، عملکرد خوبی به حساب نمی‌آید.

در این گوشی از یک باتری 3500 میلی آمپر ساعتی استفاده شده است. همچنین ال جی استایل 3 از استاندارد IP68 و IPX5 پشتیبانی می‌کند که به معنای مقاومت آن در برابر نفوذ آب و گرد و غبار است.

با توجه به معرفی این دستگاه در بازار ژاپن و روند گذشته، انتظار نمی‌رود کاربران در بازار جهانی به گوشی ال جی Style3 دسترسی پیدا کنند. این گوشی هوشمند با قیمت 350 دلار در این کشور به فروش می‌رسد و از خرداد قابل سفارش خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قمر در عقرب در فروردین 1403 چه روزهایی است