آشنایی با بیوگرافی محسن ابراهیم زاده


آشنایی با بیوگرافی محسن ابراهیم زاده

محسن ابراهیم زاده از خوانندگان سرشناس و خوش صدای کشورمان است که در هفدهم شهریور ماه سال ۱۳۶۶ در شهرستان تربت حیدریه به دنیا آمده اند. ایشان چند سالی در شهرستان کرج ساکن بود اما هم اکنون در شهر قدس یعنی قلعه حسن خان سکونت دارند، او در سال ۱۳۹۶ در شبکه تهران به اجرای تیتراژ برنامه ویدیویی به نام مهتاب پرداخت که آغاز شهرت او از این زمان شروع شد و بر محبوبیت او افزود.

او هم اکنون آهنگ های زیادی را وارد بازار کرده است که با جستجوی کلمه دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده می توانید از جدیدترین آثار این هنرمند با خبر شوید. محسن ابراهیم زاده در سبک پاپ می سراید و آهنگ های عاشقانه و عاطفی زیادی را نیز تولید کرده که محبوبیت زیادی در بین جوانان امروزی دارد.

محسن ابراهیم زاده با همکاری مهدی کرد آثار هنری خود را تولید می کند و آن چنان از استقبال گرمی در بین مردم برخوردار است که می‌توان او را مرتضی پاشایی دوم نامید. جالب است بدانید که ایشان طرفدار تیم پرسپولیس هستند و عاشق رنگ قرمز.

از قرآن تا موسیقی

محسن ابراهیم زاده از سن ۱۴ سالگی قرائت قرآن را شروع کرده است و به دلیل تن صدای زیبایی که داشت پیشرفت زیادی در قرائت قرآن پیدا کرد تا اینکه در سال ۱۳۸۸ به دلیل علاقه به موسیقی داشتن در کلاس‌های موسیقی استاد نیکرام شرکت کردند و پس از گذراندن این دوره توانست آهنگ عاشقانه هنوزم وقتی میخندی را منتشر کند.

فعالیت حرفه ای محسن ابراهیم زاده

وی فعالیت حرفه ای خود را از سال 1388 آغاز کرد. او همچین در اوایل فعالیت کاری خود،ترک حالم عوض میشه شادمهر عقیلی را بازخوانی کرد.

تنظیم کننده اکثر ترک های او، مصطفی مومنی است.به گفته ی این تنظیم کننده،پس از کنسرت دی ماه :«بعد 5سال تلاش بی وقفه و شب زنده داری و کار گروهی تونستیم نتیجه کارهارو ببینیم.

او همچنین در ترک هایش با ترانه سراهایی مانند مریم حیدرزاده، مهرزاد امیرخانی،امید علیجانی،علیرضا مرتضی قلی،علی بحرینی، همچنین با تنظیم کننده هایی چون مصطفی مومنی،میثم اکبری،اشکان و رامین آریا،امین کاوه و میلاد عباسی همکاری کرده است.

همکاری محسن ابراهیم زاده با مهدی کرد

آشنایی محسن ابراهیم زاده با مهدی کرد که پیش از این مدیربرنامه و تهیه کننده مرحوم مرتضی پاشایی بود، از طریق فضای مجازی و دورا دور صورت می گرفت،سپس این ارتباط نزدیک تر شد.وی در حال حاضر مدیر برنامه و تهیه کننده محسن ابراهیم زاده است. این خواننده همچنین به مرتضی پاشایی دوم معروف است،چرا که پس ازفوت پاشایی،مهدی کرد یک بار دیگر خواننده ی با استعدادی را شناسایی کرد که تقریبا پس از گذشت یک سال به موفقیت زیادی در زمینه ی موسیقی پاپ رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند