کاهش 11 درصدی مصرف گاز کهگیلویه‌وبویراحمد در اسفند 98


کاهش 11 درصدی مصرف گاز کهگیلویه‌وبویراحمد در اسفند 98

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه‌و‌بویراحمد گفت: میزان مصرف گاز در استان در اسفند سال 98 نسبت به سال 97، 11 درصد کاهش داشته است.

کاهش 11 درصدی مصرف گاز کهگیلویه‌وبویراحمد در اسفند 98

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان، رحمن خادم، مدیرعامل شرکت گاز استان امروز، 23 فروردین‌ماه اظهار کرد: در اسفندماه ۹۸، ۷۶ میلیون متر مکعب گاز در استان مصرف شده است که نسبت به مدت مشابه سال ۹۷ با ۸۶ میلیون مترمکعب، حدود ۱۰ میلیون متر مکعب کمتر بوده که با توجه به تعطیلی رستوران‌ها و ادارات در این ایام بوده است.

وی تصریح کرد: میزان مصرف گاز در استان در اسفند سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷، با توجه به تعطیلی مکان‌های عمومی و قرنطینه در خانه ۱۱ درصد کاهش داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اضافه کرد: از ابتدای فروردین ۹۹ تاکنون میزان مصرف گاز در استان تقریباً ۵۰ میلیون مترمکعب بوده که از این مقدار مصرف روزانه گاز از ۲ تا ۲ و نیم میلیون مترمکعب بوده که تقریباً نصف این مصرف مربوط به شهرستان بویراحمد بوده است.

خادم ادامه داد: در سطح استان ۱۹۸ هزار مشترک گاز وجود دارد. بهره‌مندی خانوار شهری از نعمت گاز ۱۰۰ درصد و خانوار روستایی ۷۵ درصد است. در سطح استان هیچ مشکلی در حوزه گاز، میزان مصرف و کاهش فشار نداریم.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه‌و‌بویراحمد تأکید کرد: توصیه ما به مردم این است که مصرف بهینه و مسائل ایمنی را رعایت کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا