نیروهای هلال احمر یزد برای مقابله با سیل در آماده باش هستند


نیروهای هلال احمر یزد برای مقابله با سیل در آماده باش هستند

یزد -ایرنا- مدیر عامل جمعیت هلال احمر یزد از آماده باش نیروهای این جمعیت با ورود سامانه بارشی به این استان خبر داد و گفت: تمامی عوامل امدادی و اعضای تیم های واکنش سریع در حالت آماده باش کامل هستند.

محسن حرازی زاده افزود : ۱۳ پایگاه ثابت و موقت، تیم های واکنش سریع، امداد و نجات کوهستان و یک تیم آنست یزد و شعبه های هلال احمر استان آماده ارائه خدمات امدادی به مردم هستند.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی جمعیت هلال احمر یزد وی اضافه کرد: با توجه به سیلابی شدن مسیل‌ها مردم در حاشیه رودخانه‌های فصلی و مسیل‌ها قرار نگیرند و از رفتن به ارتفاعات و روستاها نیز خودداری کنند.
حرازی زاده گفت : در روزهای گذشته در پی بارندگی و جاری شدن سیل و آب گرفتگی در میبد تعدادی خانوار و خودرو رهاسازی شدند و همچنین در اردکان یک خانواده دچار سیل شدند که پدر و مادر خانواده نجات یافتند و ۲ فرزند خانواده که بر اثر سیل جان باختند، جسد آنها با تلاش نیروهای امدادی و مردمی پیدا شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد افزود: هموطنان در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره تلفن ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز تماس برقرار کنند.
وی اظهار داشت : از رانندگان درخواست می شود از انجام سفرهای غیرضروری در محورهای این استان خودداری کنند.

بارندگی از چند روز گذشته در استان یزد آغاز شده و موجب جاری سیل در برخی نقاط شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس