برترین های جشنواره «بچه های مسجدی» کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند


برترین های جشنواره «بچه های مسجدی» کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند

دولت آبادی گفت: برگزیدگان نخستین جشنواره استانی«عکس بچه‌ های مسجد» ویژه اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد توسط هیئت داوران انتخاب و معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «علیرضا دولت‌آبادی» امروز (۲۰ فروردین) در جمع خبرنگاران، گفت: با توجه به شرایط کنونی جامعه که متاثر از شیوع ویروس کرونا است و دستورالعمل‌های ابلاغی، فعالیت‌های فرهنگی و هنری به صورت غیر حضوری و در قالب فضای مجازی در حال انجام است.

مدیر کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در همین راستا نخستین جشنواره عکس «بچه‌های مسجد» با استقبال خوبی هم رو به رو شد و بیش از ٥٤٠ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال و در سه بخش (نماز و نیایش، پیاده روی اربعین، آئین های عزاداری محلات) داوری و برگزیدگان هر بخش مشخص شدند.

وی ادامه داد: قرار بود که آئین اختتامیه با حضور مسئولین کشوری و استانی برگزار شود که با توجه به رعایت پروتکل‌ های بهداشتی مبنی بر عدم ایجاد تجمع‌ های مختلف، آئین اختتامیه برگزار نخواهد شد و ضمن اعلام اسامی برگزیدگان هر رشته، جوایز به صورت غیر حضوری تقدیم برگزیدگان می‌ شود.

دولت آبادی گفت: در رشته پیاده‌ روی اربعین «سلیمان حسینی»، «حجت‌الله رحیمی» ‌و «علیرضا محمدی»، رشته آئین‌ های عزاداری محلات «داود یزدان‌ پناه»، «سعید حسین‌ پور» و «یاسر خالقی» و در رشته نماز و نیایش «حسین گلزاری»، «یارمحمد کریم‌نژاد» و «داریوش یزدانی» رتبه‌ های برتر را کسب کردند./ک

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتی آذرپی درگذشت