نمایشگاه مجازی نقاشی در سقز برگزار شد


نمایشگاه مجازی نقاشی در سقز برگزار شد

سنندج - ایرنا - نمایشگاه گروهی نقاشی هنرجویان آموزشگاه باران به پاس قدردانی از تلاش شبانه روزی پزشکان، پرستاران و کادر درمانی در ارائه خدمات به بیماران کرونایی، به صورت مجازی و در فضای مجازی شهرستان سقز برگزار شد.

استاد و مربی نقاشی آموزشگاه باران سقز روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به دلیل شیوع کرونا نتوانستیم نمایشگاه را در محل برپای نمایشگاه‌های نقاشی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار کنیم لذا نقاشی‌ها را در فضای مجازی برای علاقمندان به نمایش گذاشتیم.

شیوا فتوحی ضمن قدردانی از کادر بهداشت و درمان شهرستان و کشور بدلیل تلاش بی پایان شان در این برهه زمانی، افزود: ۳۰ اثر نقاشی از آخرین آثار ۱۷ هنرجوی آموزشگاه نقاشی در فضای مجازی برای علاقمندان ارایه شده که در واقع قدردانی از پزشکان، پرستاران و کادر درمانی است.

وی اضافه کرد: اوین فتح الله زاده، ساناز آقازاده، سونیا شریفی، فاطمه شرف بیانی، پریا امجدی، مژده فتح الله زاده، اسرین کیخسروی، صبا عبداللهی، شیلان فتحی، تارا صبوری، شکیلا عباسپور، سوما عارفی، پریا امجدی، ندا شاکری، سمیه سلیمانی، ژینا رسولی و صبا بهاری، هنرجویانی هستند که آثارشان به نمایش گذاشته شده است.

فتوحی با اشاره به اینکه هنرجویان این آموزشگاه برای طراحی این آثار از تکنیک خودکار، آبرنگ، رنگ روغن، گواش و مداد رنگی استفاده کرده‌اند، هدف از برپای این نمایشگاه را متوقف نشدن هنر در هر وضعیت به وجود آمده و هر زمانی دانست.

استاد و مربی آموزشگاه باران با بیان اینکه موضوع این نمایشگاه، قدردانی از تلاش پرستاران و پزشکان و همچنین طبیعت، گل و انسان است، یادآور شد: علاقمندان می‌توانند برای دیدن این آثار به صفحه shiva.fotohi در فضای مجازی مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: آثار به نمایش گذاشته شده به فروش هم می‌رسد و در صورت سفارش مشتری آن را درب منزل تحویل خواهیم داد.

نمایشگاه مجازی نقاشی در سقز برگزار شد

آموزشگاه نقاشی ژیار سقز نیز در فضای مجازی آخرین آثار هنرجویان خود را به نمایش گذاشت، این اثار شامل ۱۰ اثر نقاشی و ۱۵ اثر طراحی در سبک‌ رئال و تکنیک‌های رنگ روغن، طراحی، مداد رنگی و سیاه قلم است.

هنرجویان سارا مجیدپور، ژینا معماری، سحر محمدیان، بهار زرینه، پخشان محمدی، فلور اسعدی، یاسین بشیری، شادیه احمدی، اسرین سیدی، روژین شمس، نسرین قربانی، نیان صلواتی، پردیس مرادی و سنور ساداتی این آثار را نقاشی کرده‌اند.

هدف از برپایی این نمایشگاه های طراحی و نقاشی مجازی، تشکر و قدردانی از کادر درمانی و گرامیداشت یاد شهید محمد یاراحمدی اولین شهید مدافع سلامت کردستان از پرسنل فداکار بیمارستان امام خمینی (ره) سقز است که در راه خدمت به بیماران کرونایی آسمانی شد.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس